ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نتیجه اختلاف تالیا و مخابرات آبان مشخص می شود

| چهارشنبه, ۲ آبان ۱۳۸۶، ۰۱:۳۱ ب.ظ | ۰ نظر

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات گفت: نتایج نهایی کمیته حل اختلاف تالیا و شرکت مخابرات طی ماه جاری مشخص خواهد شد.

علی نادی پور در گفت و گو با خبرنگار "موبنا" با اشاره به تشکیل کمیته حل اختلاف پروژه تالیا در رگولاتوری اظهار داشت: این کمیته در حال بررسی گزارشات و مشکلات موجود در قرارداد تالیا است و نتایج نهایی خود را تا پایان ماه جاری به کمیسیون تنظیم مقررات ارائه خواهد کرد.

وی با اشاره به موارد اختلاف طرفین یادآور شد:موارد اختلاف مخابرات و شرکت تالیا مربوط به نحوه تنظیم قرارداد این پروژه بوده که توسط این کمیته در حال پیگیری است.

نادی پور افزود: پس از اعلام گزارش این کمیته، کمیسیون تنظیم مقررات درباره وضعیت این پروژه تصمیم گیری خواهد کرد.

پیش از این نیز مدیر کل دفتر مشارکت های بخش غیر دولتی شرکت مخابرات ایران، با اشاره به نبود سرمایه گذار خارجی در پروژه تالیا و نحوه تنطیم قرارداد که این شرکت را تنها ملزم به مشارکت با یک سرمایه گذار مشخص کرده است گفت: شرکت مخابرات ایران پیشنهاد سرمایه گذار جدید تالیا را تایید خواهد کرد.

سید احمد علمایی جذب سرمایه گذار خارجی برای تالیا را بلا مانع عنوان و تصریح کرد:مجری پروژه تالیا می تواند در صورت جذب سرمایه گذار جدید پیشنهاد خود را به شرکت مخابرات ایران ارائه دهد.

به گفته وی در نهایت سازمان تنظیم مقررات باید میان شرکت مخابرات ایران و شبکه ملی مستقل تلفن همراه اعتباری تالیا به عنوان پیمانکار حکمیت کند.

تالیا به عنوان پیمانکار10 ساله شرکت مخابرات ایران متعهد به ارائه سیم کارت اعتباری است.

این شبکه مستقل طبق تعهدات تا پایان سال 85 ملزم به ارائه 2 میلیون سیم کارت بود اما به دلیل مشکلات فی مابین طرفین تاکنون نتوانسته است تعهدات خود را اجرایی کند.

حدود 60 درصد از مجموع درآمد ناخالص شبکه مستقل تلفن همراه تالیا به دولت تعلق می‌گیرد و بر همین اساس هرگونه تغییر در شرایط ارائه این نوع سیم‌کارت منوط به کسب مجوزهای قانونی از دولت است.

  • ۸۶/۰۸/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">