ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ظرف یک ماه آینده دستور کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات به منظور بررسی عملکرد اپراتورهای خصوصی تلفن ثابت که تاکنون به تعهدات خود عمل نکرده‌اند، اعلام می‌شود.
مهندس «محمود خسروی» رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درگفت‌و‌گو با واحد خبر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: طبق تصمیم کمیسیون در سال گذشته به اپراتورهای خصوصی تلفن ثابت تا پایان همان سال به منظور انجام تعهداتشان فرصت داده شده بود و از آن زمان به بعد هنوز فرصت این اپراتورها تمدید نشده و آنها نیز به تعهدات خود عمل نکرده‌اند.

خسروی خاطر نشان کرد: رسیدگی به عملکرد این شرکت‌ها در دستور کار کمیسیون قرار گرفته و لغو مجوزها نیز محتمل است البته این امکان نیز وجود دارد که یک فرصت دیگر برای این شرکت‌ها در نظر گرفته شود که این موارد بستگی به تصمیم کمیسیون دارد.

وی در خصوص زمان اعلام دستور کمیسیون گفت: هنوز گزارش درخواستی کمیسیون مبنی بر بررسی علل عدم توفیق شرکت‌های خصوصی تلفن ثابت ارائه نشده است.

خسروی اظهار داشت: در این زمینه با مشاوری خارج از سازمان، قراردادی به منظور بررسی این علل منعقد شده و فعالیت‌ها تقریباً از دو هفته گذشته آغاز شده است.

وی افزود: مشاور مذکور باید گزارشی در خصوص وضعیت داخلی، توان و اجرای شرکت‌ها تهیه و واقعیت‌ها را به کمیسیون ارائه دهد، تا بر اساس آنها تصمیم نهایی اخذ شود.

خسروی در خصوص تعداد اپراتورهای خصوصی تلفن ثابت، گفت: در حال حاضر 6 شرکت وجود دارد که هیچ یک از آنها به تعهدات خود هنوز عمل نکرده‌اند.

  • ۸۵/۰۴/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">