ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نتیجه VOIP تا ماه آینده روشن می شود

| شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۸۷، ۰۲:۳۱ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: برندگان مزایده‌ی تبادل ترافیک مکالمات بین‌الملل تا یک ماه آینده مشخص می‌شوند.

محمدباقر ظهوری‌فر در گفت‌وگو با (ایسنا)، با بیان این مطلب و با اشاره به تمدید مزایده‌ی تبادل ترافیک مکالمات وارده و صادره بین‌الملل اظهار کرد: مزایده‌ی تبادل ترافیک مکالمات وارده و صادره بین‌الملل را از طریق فن‌آوری‌های متداول فراهم می‌کند و ما با انتخاب شرکت‌های واجد صلاحیت به عنوان پیمانکار ترافیک بین‌الملل و اختصاص پیش شماره جدید دسترسی به آنان این امکان را برای شرکت‌ها فراهم می‌کنیم.

وی یاد آور شد: تمامی شرکت‌هایی که از نظر توان فنی و سابقه‌ی فعالیت‌ها در خصوص ترافیک بین‌الملل واجد شرایط بودند می‌توانستند در این مزایده شرکت کنند که تا دو روز گذشته تمدید شده بود.

ظهوری‌فر همچنین در ادامه از دریافت گواهینامه‌ی نظام مدیریت ISO -9001: 2000 به شرکت خبر داد و یادآور شد: شرکت ارتباطات زیرساخت نخستین شرکتی است که در بین هفت شرکت تابعه وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات در استان تهران موفق به دریافت این استاندارد شده است.

وی اظهار امیدواری کرد: دیگر شرکت‌های تابعه‌ی این وزارتخانه نیز موفق به استقرار استاندارد نظام مدیریت کیفیت در سازمان‌های خود شوند چرا که خدمات این شرکت‌ها به هم وابسته بوده و درصورت عدم موفقیت دیگر شرکت‌ها امکان ارائه‌ی خدمات مناسب به مشتریان و کاربران وجود نخواهد داشت.

  • ۸۷/۰۱/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">