ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

زهرا امیری- نحوه انتخاب افراد برای تقدیر در نشست ملی فناوری اطلاعات مورد انتقاد است.

« شهرام شریف» روزنامه نگار حوزه IT در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شهر با بیان این مطلب گفت: در مورد انتخاب اشخاص باید ضرورت ها و ملاحظاتی لحاظ می شد و آن ویژگی ها و شایستگی ها مورد تقدیر قرار می گرفت.

وی افزود: « این نشست ملی» بیشتر تمایل به فعالان حاضر در دستگاه های داشته و عملا به تقدیر از فعالان حوزه فناوری عرصه دولتی پرداخت.

وی تصریح کرد: هر چند از اشخاص خصوصی نیز در این نشست تقدیر شد اما این انتخاب یک دایره نسبتا بسته ای بوده و تمامی بخش های، خصوصی را در بر نمی گرفت.

وی ادامه داد: فعالانی که مورد تقدیر قرار گرفتند ما نیز آنها را شایسته تقدیر می دانستیم اما به دلیل محدودیت این گزینش این شائبه را ایجاد می کرد که تنها بخش های خاصی از فعالان عرصه خصوصی در این بخش مد نظر قرار گرفتند.

مدیر سایت آی تی ایران افزود: بخش های خصوصی تقدیر شده در نشست ملی IT در مقایسه با حجم وسیعی از دولتی ها که در این نشست از آنها نام بردند بخش کوچکی را شامل می شد.

شریف با اشاره به اینکه در نشست ملی فناوری اطلاعات رسانه ها مورد بی مهری قرار گرفتند تصریح کرد: در میان بیش از 50 نفری که مورد تقدیر قرار گرفتند ذکر نام تنها یک رسانه پاسخگوی حجم فعالیت و تاثیری که رسانه ها در عرصه IT داشتند نیست.

وی افزود: باید در نحوه انتخاب اعضای کمیته راهبری نشست ملی یک جامع نگری انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه نشست ملی فناوری اطلاعات برای نخستین بار در کشور برگزار شد گفت: آنچه که در حوزه فناوری اطلاعات کشور در سال های اخیر رشد کرده بود عملا مورد بی توجهی مسوولان رده بالا قرار گرفته بود.

شریف ادامه داد: به همین دلیل حضور رییس جمهور در نشست ملی فناوری اطلاعات مزیت بور زیرا نشان داد مدیریت کشور توجه ویژه ای به IT دارد.

  • ۸۴/۰۴/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">