ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نحوه دریافت پیامکی قبوض همراه‌اول

| يكشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۰، ۰۳:۴۲ ب.ظ | ۰ نظر

مشترکین همراه اولی که به دریافت قبض پایان دوره‌ی خود به صورت پیامک قادر نیستند، می‌توانند با ارسال یک پیام کوتاه با متن R یا r به شماره 990009 مجددا پیامک قبض را دریافت کنند.

به گزارش ایسنا)، شماره‌ی سامانه تلفنی (مرکز تماس) همراه اول از 15 بهمن‌ماه جاری تغییر یافت و از آن تاریخ به بعد مشترکین باید جهت استفاده از این سامانه از خطوط همراه اول با شماره «9990» و از تلفن‌های ثابت با شماره «09129990» تماس بگیرند.

هم‌چنین با پرداخت از طریق سامانه‌ی تلفنی همراه اول، پرداختی شما بلافاصله در سیستم صورتحسابتان اعمال شده و چنانچه خط تلفن شما قطع یکطرفه و یا دوطرفه شده باشد، حداکثر ظرف مدت 10 دقیقه وصل و اعلام وصول از طریق پیامک به استحضار مشترک خواهد رسید.
* بانک پرداخت بانک صادرات ایران

مشترکینی که در بانک صادرات حساب داشته باشند و علاقه‌مند هستند خط ارتباطی آنها همیشه فعال باشد، می‌توانند با سامانه‌ی 09602 تماس گرفته و با ورود شماره حساب خود به این سامانه مجوز پرداخت صورتحساب تلفن همراه خود را به بانک اعلام کنند؛ در این صورت هر زمانی که مبلغ کارکرد تلفن شما به سقف مجاز برسد، بانک صادرات ایران به نیابت شما مبلغ قبض را پرداخت کرده و از قطع خط جلوگیری خواهد کرد.
* سرویس‌های ارزش افزوده:

مشترکین هم‌چنین می‌توانند با مراجعه به سایت www.mci.ir و در صفحه‌ اختصاصی خدمات ارزش افزوده این سایت (www.mci.ir/web/guest/vas) اطلاعات کاملی درباره این گروه از خدمات همراه اول دریافت و از هزینه، نحوه‌ی فعال‌سازی و غیرفعال‌سازی و هم‌چنین شرایط و ضوابط استفاده از سرویس‌ها آگاهی یابند.

  • ۹۰/۱۱/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">