ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نحوه محاسبه سیم کارت های اعتباری دولتی

| دوشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۸۶، ۰۷:۰۵ ب.ظ | ۰ نظر

یک مقام شرکت مخابرات ایران روز دوشنبه اعلام کرد مدت زمان زنگ‌های خورده شده برای برقراری تماس درهزینه تلفن همراه‌اعتباری اپراتور اول محاسبه نمی - شود.

"داود زارعیان" در گفت وگو با ایرنا، گفت: تا زمانی که کاربر مقصد پاسخ نداده باشد، سیستم شارژینگ (محاسبه زمان مکالمه) فعال نمی‌شود.

اخیرا گفته می‌شد در سیم کارت‌های اعتباری شرکت ارتباطات سیار تعداد زنگ -های زده‌شده به‌گوشی مقصد درصورتی که مقصد باتاخیر گوشی را بردارد، محاسبه شده و به عنوان هزینه مکالمه از مشترک کم می‌شود.

مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران ، گفت " اگر این مساله در هر مرکز مخابراتی صورت گیرد، با آن برخورد خواهیم کرد و جلوی آن را خواهیم گرفت".

وی شایعه "گلچین‌شدن شماره‌های رند سیم کارت‌های اعتباری درمراکز پستی" را رد کرد و گفت: شرکت مخابرات شماره‌های رند را از شماره‌های دیگر جدا کرده و در مناقصه‌ها به فروش می‌رساند.

این مقام مسوول در شرکت مخابران تصریح کرد: یکسری شماره وجود دارد که در اصطلاح به آن شماره‌های مناسب گفته می‌شود و طبق دستورالعمل شماره‌گذاری که به بخش متقاضیان تلفن همراه داده شده است ، باید همه شماره‌ها به صورت یکپارچه واگذار شود.

زارعیان افزود: مردم در صورت مشاهده تخلفات می‌توانند با شماره "‪"۰۹۹۹۰‬ ارتباطات مردمی شرکت مخابرات تماس وگزارش دهند تا با متخلفان برخورد شود.

  • ۸۶/۰۴/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">