ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نحوه واگذاری شماره‌های رند در دست تدوین

| شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۸۵، ۱۲:۵۷ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی مخابرات ایران با اشاره به کسب مجوز وزارت ارتباطات برای واگذاری شماره‌های رند و مرتب ‌تلفن همراه و ثبت بصورت مزایده در کشور گفت: آیین نامه واگذاری این گونه شماره‌ها در وزارت ارتباطات در حال تنظیم است.

صابر فیضی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهارداشت: قیمت فروش در نظر گرفته شده برای واگذاری این گونه شماره‌ها بهای آنها در بازار خواهد بود.البته شاید ملاحظاتی نیز در این باره دیده شود که پس از این کار آگهی مزایده در روزنامه‌ها منتشر خواهد شد.

گزارش فارس حاکی است: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای حذف دلال بازی و سوء استفاده در توزیع شماره‌های رند و مرتب تلفن همراه و ثابت در کشور پیشنهادی برای فروش این شماره‌ها بصورت مزایده به شورای اقتصاد ارایه کرده بود.

این امر برای اولین بار در کشور توسط وزارت ارتباطات انجام خواهد شد.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در خصوص ثبت شماره سریال گوشی‌های تلفن همراه وارداتی به کشور نیز افزود: این کار برای وزارت ارتباطات هزینه گرانی در پی دارد و باید به نوعی این هزینه تامین شود.

وی با تاکید بر مشکل بودن انجام چنین کاری اضافه کرد: با اجرای این امر سرعت سیستم شبکه تلفن همراه کشور بسیار کند خواهد شد.

فیضی در مورد واگذاری شرکتهای زیر مجموعه وزارت ارتباطات طبق ابلاغیه بند " ج" اصل 44 قانون اساسی گفت: 32 شرکت زیر مجموعه وزارت ارتباطات به همراه 30 شرکت مخابرات استانی باید آماده واگذاری شوند.

  • ۸۵/۰۵/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">