ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

در هفته های اخیر سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور چند جلسه با مدیران ارشد سازمان توسعه تجارت در خصوص نمایشگاه الکامپ برگزار کرده و تقاضای خود را مبنی بر مدیریت نمایشگاه الکامپ شانزدهم به مدیران این سازمان ارایه کرده است.

فناوران- بر اساس شنیده های خبرنگار ما در این جلسات مدیران سازمان نظام صنفی رایانه ای با تاکید بر این که این سازمان، بزرگ ترین سازمان صنفی کشور بوده و بخش اعظمی از شرکت ها و فروشگاه ها و متخصصان فناوری اطلاعات کشور را تحت پوشش قرار می دهد ، بهترین گزینه برای برنامه ریزی این نمایشگاه است .

همچنین در این جلسات با تاکید بر اینکه شرکت های فناوری اطلاعات از روند اجرای این نمایشگاه در سال های گذشته رضایت چندانی نداشته اند، اظهار امیدواری شده که با واگذاری نمایشگاه به نظام صنفی، نمایشگاه بعدی از قدرت بیشتری برخوردار باشد.

گفته می شود در این جلسات سازمان نظام صنفی طرح ها و برنامه های جامع خود را برای مدیریت نمایشگاه الکامپ ارایه و اعلام آمادگی کرده که با تعامل دست اندرکاران فعال در دولت و بخش خصوصی فناوری اطلاعات در افزایش کیفیت این نمایشگاه و افزایش کمیت آن به بیش از 60 درصد سال گذشته تلاش کنند که این موارد مورد توجه و استقبال مدیران سازمان توسعه تجارت قرار گرفته است.

شنیده شده که مدیران سازمان توسعه تجارت با تایید شایستگی و توان نظام صنفی و با استقبال از طرح ارایه شده، قول داده اند که با نظرمثبت به موضوع انتقال مدیریت نمایشگاه الکامپ به بخش خصوصی اقدام کنند.

همچنین سازمان نظام صنفی با تاکید بر اینکه تنها نهاد قانونی کشور در بخش خصوصی فناوری اطلاعات است ، حمایت از گروه های موجود تخصصی در جامعه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور را وظیفه خود دانسته است.

  • ۸۹/۰۴/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">