ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کتاب معماری سازمانی ویژه مدیران از سری انتشارات دبیرخانه شورای عالی اطلاع رسانی منتشر شد.

"معماری سازمانی" رویکرد تقریبا جدیدی است که امروزه بعنوان روشی موثر در تطبیق اهداف راهبردی سازمانها با فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی آنها شناخته شده است.

مبحث مذکور که تقریبا از اواخر دهه هشتاد و به موازات پیشرفتهای چشم‌گیر در حوزه فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی آغاز شده است روز به روز کاربردهای بیشتری یافته و روشها و ابزارهای مربوط به آن در حال تکامل است.

در حال حاضر این روش در اغلب کشورهای دنیا مورد استفاده بوده و تقریبا مزایای آن برای مدیران اغلب سازمانها شناخته شده است.

با توجه به نقش محوری مباحث "معماری سازمانی" در برنامه‌ریزی‌های کلان فناوری اطلاعات و ارتباطات و نیز پیش‌بینی‌های انجام شده در رابطه با جایگاه آتی آن در سازمانهای مدرن دنیا، آشنایی مدیران بخشهای دولتی و خصوصی با مفاهیم پایه، مزایا و نیز کلیات فرایند اجرای معماری سازمانی، می‌تواند به همگرایی فعالیت‌های برنامه‌ریزی راهبردی و نیز هدایت تغییرات سازمانی کمک کند.

  • ۸۴/۰۷/۲۳

نظرات  (۲)

این کتاب رو چطور میشه تهیه کرد؟ نام نویسنده و ناشر اون چیه؟ نسخه الکترونیکی هم داره؟
نام نویسنده کتاب چیست ؟ چگونه می توان ان را تهیه کرد؟ ---------------------------------- شما می توانید به سایت www.takfa.ir (منبع این خبر) مراجعه کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">