ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نشست مطبوعاتی ایرانسل فردا برگزار می شود

| شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۸۴، ۰۷:۲۱ ب.ظ | ۰ نظر

ITanalyze.ir - نشست مطبوعاتی کنسرسیوم ایرانسل فردا در سالن اجتماعات ایزایران برگزار می شود.

این نشست ساعت 5/9 صبح فردا در سالن اجتماعات ایزایران واقع در میدان نوبنیاد، خیابان حاج لنگری روبروی خیابان صنایع برگزار می شود.

این در حالی است که مدیر روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی امروز گفت: موضوع ادامه همکاری و یا جایگزینی شرکت دیگری به جای "ترک سل" در طرح بهره‌بردار دوم تلفن همراه، هنوز در وزارت ارتباطات درحال بررسی است.
یک سایت خبری روز چهارشنبه به‌نقل از یک مقام نزدیک به دولت از بسته شدن پرونده حضور "ترک سل" در این طرح، خبر داده بود.
"حسام‌الدین عرب زاده" به خبرنگار ایرنا افزود: مدیران و مسوولان ذیربط در وزارت ارتباطات مشغول مذاکره در این‌باره هستند و اخبار رسمی در این خصوص به اطلاع رسانه‌ها خواهد رسید.
دکتر "معصوم فردیس" مجری طرح بهره‌بردار دوم نیز در پاسخ به تماس تلفنی خبرنگار ایرنا گفت که حاضر به هیچ اظهار نظری درباره بهره‌بردار نیست و باید در این‌باره با رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وزارت ارتباطات ، گفت وگو شود.
یک مقام نزدیک به ترک سل نیز روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: خبر بسته شدن پرونده ترک سل در یکی از سایت‌های خبری ، از یک مقام وزارت امور خارجه گرفته شده و این در حالیست که این وزارتخانه مستقیما ربطی به این موضوع ندارد.
بخش مطبوعاتی ترک سل روز جمعه (دیروز) نیز اعلام کرد که نمایندگان ترک سل روز چهارشنبه گذشته به‌علت بهانه‌تراشی و عدم همکاری بانک ملی ایران ، حق السهم خود را بابت ضمانت حق لیسانس این طرح به بانک اچ اس بی‌سی لندن واریز و مدارک آن را به مقامات وزارت ارتباطات ایران ارسال کرده‌است.

  • ۸۴/۰۶/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">