ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نماد مخابرات موقتا متوقف شد

| شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۸۷، ۰۳:۰۵ ب.ظ | ۰ نظر

نماد شرکت مخابرات امروز برای برگزاری مجمع سالیانه روز سه شنبه متوقف شد.

به گزارش فارس، شرکت مخابرات ایران در حالی با سرمایه بیش از 4 هزار و 587 میلیارد تومانی بزرگترین شرکت بورسی است که نماد معاملاتی این شرکت در پایان معاملات امروز بورس برای برگزاری اولین مجمع سالیانه (بعداز حضور دربورس) متوقف شد.

براساس این گزارش، مجمع سالیانه این شرکت ساعت 9 صبح روز سه‌شنبه 28 آبان‌ماه 87 در محل پژوهشگاه نیرو (سالن اصلی) به آدرس تهران، سعادت‌آباد، پونک باختری تشکیل می‌شود و در این مجمع بعد از ارائه گزارش علمکرد هیئت مدیره و همچنین گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورتهای مالی منتهی به 29 اسفند86 مورد تصویب قرار خواهد گرفت تا در مرحله بعد میزان سود تقسیمی به ازای هر سهم مشخص شود.

این مجمع در حالی برگزار می شود که با توجه به سال مالی 29 اسفند شرکت مخابرات ، حداکثر زمان برگزاری مجمع سالیانه براساس قانون تجارت چهار ماه بعد از اتمام سال مالی است اما به دلیل دولتی بودن مخابرات و برگزاری مجامع گذشته در ماه های مهر و آبان و همچنین آماده نشده گزارش های مربوطه ، اولین مجمع سالیانه مخابرات بعد از حضور در بورس با 4 ماه تاخیر برگزار می شود اما از سال آینده این مجمع باید حداکثر تا 31 تیر ماه تشکیل شود.

  • ۸۷/۰۸/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">