ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دومین نمایشگاه فناوری اطلاعات، نرم‌افزار و شهر الکترونیکی (اله‌سیت 84) آذرماه امسال در مشهد برگزار می‌شود.

مهدی کارگر، مدیرعامل سازمان آمار، اطلاعات و خدمات کامپیوتری شهرداری مشهد با اعلام این خبر گفت: با توجه به برگزاری موفقیت‌آمیز نمایشگاه اله‌سیت 83 و استقبال فعالان صنعت فناوری اطلاعات از آن، شهرداری مشهد به همت سازمان خدمات کامپیوتری خود و با حمایت وزارت کشور و شورای عالی اطلاع‌رسانی، نسبت به تشکیل دبیرخانه دایمی اقدام و آذرماه سال جاری دومین نمایشگاه اله‌سیت را برگزار می‌نماید.

کارگر با اشاره به اینکه هدف اصلی نمایشگاه آشناسازی مردم با خدمات شهری در شهرهای الکترونیکی و ارایه دستاورد برنامه‌های اجرا شده در این زمینه است، افزود: خوشبختانه اله‌سیت توانست در سال گذشته تعامل خوبی میان بخش خصوصی و دستگاه‌های دولتی در حوزه خدمات شهری ایجاد کند و این از نتایج مهم و مثبت نمایشگاه بوده‌است.

مدیرعامل سازمان خدمات کامپیوتری شهرداری مشهد ضمن اعلام شعار نمایشگاه با عنوان «اله‌سیت، چشم‌انداز توسعه شهری مبتنی بر فناوری اطلاعات» و تخصصی خواندن فعالیت اله‌سیت در حوزه شهر الکترونیکی، از تمامی دست‌اندرکاران و فعالان عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات دعوت کرد تا در این نمایشگاه که از نهم تا سیزدهم آذر برگزار می‌شود، شرکت نمایند.

لازم به ذکر است اطلاعات تکمیلی از طریق سایت www.elecitfair.ir در دسترس است.

  • ۸۴/۰۷/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">