ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نمایشگاه تخصصی الکترونیک در کرج برپا شد

| چهارشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۸۶، ۰۲:۱۰ ب.ظ | ۰ نظر

نمایشگاه تخصصی الکترونیک، رایانه و تجهیزات مخابراتی روز چهارشنبه در سرسرای انقلاب اسلامی کرج گشایش یافت.

‪ ۳۴‬شرکت وسایل الکترونیکی، نرم‌افزار، سخت‌افزار و تجهیزات مخابراتی در ‪ ۸۰‬غرفه این نمایشگاه تولیدات خود را در معرض دید عموم قرار داده‌اند.

مدیر اداره بازرگانی شهرستان کرج، آشنایی دست‌اندرکاران بخش الکترونیک با پیشرفتهای این صنعت و ارایه توانمندی شرکتهای داخلی در این زمینه را از هدفهای برپایی این نمایشگاه برشمرد.

سیدعیسی سیدآقایی گفت: با توافق‌های انجام شده در نشست کمیته صادرات غیرنفتی کرج، مقرر شده است زمینی برای ایجاد یک نمایشگاه دایمی برای این شهرستان در نظر گرفته شود.

وی افزود: با توجه به ویژگیهای کرج از جمله فرودگاه پیام، فعالیت شمار زیادی از مراکز تحقیقاتی و پژوهشی و وجود یکهزار و ‪ ۷۰۰‬واحد تولیدی و صنعتی، ایجاد نمایشگاه دایمی در کرج بسیار ضروری است.

وی ابراز امیدواری کرد: با اختصاص زمین برای احداث نمایشگاه دایمی در کرج، بخش خصوصی مشارکت و همکاری مطلوبی با این طرح داشته باشد.

نمایشگاه تخصصی الکترونیک، رایانه و تجهیزات مخابراتی در کرج ازامروز به مدت چهار روز از ساعت ‪ ۱۰‬تا ‪ ۲۰‬برای بازدید عموم دایر است

  • ۸۶/۰۹/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">