ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نخستین نمایشگاه بین‌المللی مدیریت الکترونیک شهری با هدف معرفی توانمندی‌های شرکت‌های فعال در این حوزه از دوشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش ستاد برگزاری، این نمایشگاه از روز دوشنبه 28 الی 31 تیرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا خواهد بود.

‌این نمایشگاه با حضور گسترده بانک‌ها، ‌شهرداری ها و شرکت های خصوصی فعال در عرصه الکترونیک برگزار می شود.

به گفته مدیر اجرایی نمایشگاه مدیریت الکترونیک شهری،‌ این رویداد بین المللی باحمایت دفتر همکاری های فناوری و‌ ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

مهندس علی ابراهیم زاده،‌ با اشاره به حمایت شهرداری ها، بانک سرمایه،‌ شرکت مخابرات ایران و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران،‌ تصریح کرد: این نخستین باری است که نمایشگاهی با این سطح از حمایت در این حوزه برگزار می شود.

به گفته او کاهش هزینه‌ها، صرفه‌جویی در زمان، تسریع در امور جاری و مدیریتی، افزایش حجم فعالیت‌ها و توسعه امنیت اجتماعی از جمله مزایای گسترش مدیریت الکترونیک شهری و فعالیت‌های مرتبط با این مقوله به شمار می‌رود و کاهش حجم مبادلات پول نقد، افزایش بهره‌گیری‌ از ظرفیت‌های مخابراتی، کاهش هزینه‌های شهروندان و دولت، افزایش سطح رفاه عمومی از دیگر مزایای گسترش خدمات الکترونیکی درکشور محسوب می‌شود.

ابراهیم زاده تصریح کرد:‌ با توجه به آثار فراوان الکترونیکی شدن فعالیت‌های شهری بر روی کاهش هزینه‌های شهروندان و دولت، این نمایشگاه خواهد توانست روش های نوینی را که تاکنون در کشور ایجاد شده و در آینده نیز صورت خواهد گرفت، به نمایش در آورد.

مدیر اجرایی نخستین نمایشگاه مدیریت الکترونیک شهری خاطرنشان ساخت: کاهش هزینه ها،‌صرفه جویی در زمان،‌تسریع در امور جاری و مدیریتی،‌ افزایش حجم فعالیت ها و توسعه امنیت اجتماعی از جمله مزایای گسترش مدیریت الکترونیک شهری و فعالیت های مرتبط با این مقوله به شمار می رود. تجهیزات و خدمات توسعه شبکه های الکترونیکی، تجهیزات و خدمات مخابراتی، نظام تایید هویت و اصالت در مدیریت شهری، بانکداری الکترونیک، مدیریت حمل و نقل الکترونیکی و زیرساخت‌های فناورانه خدمات الکترونیک درمدیریت شهری ازجمله محورهای برگزاری این نمایشگاه به شمار می رود.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی نمایشگاه http://www.eum.ir مراجعه کنند.

  • ۸۹/۰۴/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">