ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیر بخش هنرهای دیجیتال دومین جشنواره رسانه های دیجیتال از برگزاری اولین جشنواره و نمایشگاه سراسری در حوزه هنرهای دیجیتال و انیمیشن خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهندس عباس پویا با بیان این مطلب اظهار کرد: امسال علاوه بر برپایی نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال به همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بنا به تاثیر هنرهای دیجیتال در رسانه‌های کنونی جهان، بخش هنرهای دیجیتال به مجموعه جشنواره و نمایشگاه اضافه شد.

وی ادامه داد: این بخش با توجه به گستردگی آن به چهار شاخه هنرهای تصویری، هنرهای صوتی، پژوهش و تحقیق و نرم و سخت‌افزارهای مرتبط تقسیم شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این اولین بار در ایران و خاورمیانه است که اهمیت ویژه به هنرهای دیجیتال داده می‌شود، البته شاید بهتر بود هر رشته به خاطر وسعت آن به طور جداگانه مطرح می‌شد ولی هدف از طرح جامع این هنرها، توجه مدیران فرهنگی و هنرمندان به اهمیت ارتباط تنگاتنگ این رشته‌ها با هم برای رشد و شکوفایی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از تمام هنرمندان و مهندسان و پژوهشگران فعال دعوت می‌شود تا با حضور در دومین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال که در تاریخ 21 تا 29 مهرماه برگزار می شود آثار خود را به معرض نمایش بگذارند.

  • ۸۷/۰۵/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">