ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

با توجه به اینکه ثبت نام تلفن همراه در دفاتر پستی از اول تا 24 بهمن ماه انجام می شود رییس ستاد تلفن همراه شرکت پست از احتمال تمدید زمان ثبت نام خبر داد .

مازیار کشاورز در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی مهر درباره ثبت نام تلفن های همراه در دفاتر پستی گفت : دفاتر پستی در زمان ثبت نام آمادگی کامل برای ارایه خدمات به مردم داشته و برای سادگی در امر ثبت نام نیز تسهیلات ویژه ای نیز در نظر گرفته اند .
وی گفت : در همین راستا شرکت پست بر خلاف دوره های گذشته مقرر کرده که متقاضیان وجه هر تعداد سیم کارت مورد تقاضای خود را تنها در یک فیش واریز کنند،این درحالی است که در دوره های گذشته متقاضی خرید 10 سیم کارت موظف بود 10 فیش جداگانه ارایه دهد .
وی تصریح کرد : اگر چه این اقدام کارما را بسیار مشکل می کند اما در سادگی کار مردم و کاهش تراکم مردم در دفاتر پستی نقش بسیار مهمی ایفا می کند .
وی گفت : ثبت نام در اکثر دفاتر پستی انجام می شود به گونه ای که تعداد دفاتر پستی مربوط به انجام این کار در کل کشور از 900 به بیش از 1000 دفتر رسیده است .
وی گفت : براساس اخبار دریافت شده پیش بینی می شود قرعه کشی برای اولویت بندی سیم کارت ها نیز در سال آینده انجام شود اما از آنجا که این امر به مسئولان شرکت مخابر ات بستگی دارد در نیتجه باید از سوی آنها اعلام شود .
کشاورز اظهار داشت : احتمال تمدید زمان ثبت نام وجود دارد و مردم نگرانی درباره ثبت نام نداشته باشند چرا که اولویت بندی نیز براساس زمان ثبت نام نیست ، بلکه براساس قرعه کشی است .
وی گفت : متقاضیان باید به همراه خود یک فیش حقوقی برای هر تعداد سیم کارت مورد نیاز ، فتوکپی شناسنامه ، کدپستی 10 رقمی به همراه داشته باشند .
وی با اشاره به استرداد این فیش ها گفت : فیش ها بعد از تعیین اولویت ها در همان واحدی که ثبت نام صورت گرفته است بدون کاهش هرگونه وجهی استرداد می شود .

  • ۸۴/۱۰/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">