ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

قانون سازمان نظام صنفی رایانه‌ای یک چتر فراگیر است و نمی‌توان فعالیت اتحادیه ماشین‌های اداری را موازی‌کاری محسوب کرد.

سهیل مظلوم، نایب رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار ضمن بیان این مطلب گفت: قانون نظام صنفی رایانه‌ای یک چتر فراگیر است و همه را تحت پوشش قرار می‌دهد و مطابق قانون عام سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و اتحادیه ماشین‌های اداری، وظایفی دارد که انجام می‌دهد.

نایب رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای درباره تعداد شرکت‌ها و فروشگاه‌هایی که تاکنون به عضویت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای درآمده‌اند، گفت: حدود یک‌هزار و 100 شرکت و فروشگاه عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای شده‌اند که از این تعداد، 800 شرکت و 320 فروشگاه بودند.

وی همچنین با اشاره به روند ادغام انجمن شرکت‌های انفورماتیک در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای افزود: مجمعی در دو مقطع تاریخی برگزار شد. در مجمع اول که در تیرماه 84 برگزار شد، پس از تشکیل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، اعضای مجمع به هیأت‌مدیره اجازه دادند به مدت شش ماه، سازمان نظام صنفی هر درخواستی داشته باشد، انجمن شرکت‌های انفورماتیک امکانات لازم را در اختیار نظام صنفی قرار دهد و هزینه‌های آن را متعاقبا در یک حساب منظور کند.

وی تصریح کرد: مجمع دوم در تاریخ 25 دی‌ماه 84 در یک مجمع فوق‌العاده و با حضور 454 عضو از 902 عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تشکیل شد و به هیأت‌مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای ماموریت داده شد تا فرآیند انجام ادغام انجمن شرکت‌های انفورماتیک با نظام صنفی رایانه‌ای را بررسی کرده و انجام دهند.

سهیل مظلوم افزود: بر این اساس کلیه شعب استانی انجمن شرکت‌های انفورماتیک باید فعالیتشان را قطع کرده و امکاناتشان را به شعب استانی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای واگذار کنند.

ما نیز به‌عنوان هیأت‌مدیره جدول زمانبندی را تا آخر سال معین کرده‌ایم.

همچنین طبق جدول زمانبندی، فرآیند تسویه کارکنان انجمن شرکت‌های انفورماتیک انجام شده و این کارکنان از این پس کارمندان سازمان نظام صنفی رایانه‌ای محسوب می‌شوند.

وی گفت: شعب استانی انجمن شرکت‌های انفورماتیک نیز تا پایان سال به شعب نظام صنفی رایانه‌ای واگذار و همچنین مجمع دیگری در خرداد 85 برگزار می‌شود.

لیلا باران‌چشمه

  • ۸۴/۱۲/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">