ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

هشدار به قطع فیبرنوری قزوین

| جمعه, ۴ آبان ۱۳۸۶، ۰۲:۱۱ ب.ظ | ۰ نظر

رییس اداره‌نگهداری دیتای شرکت مخابرات استان قزوین گفت: قطع فیبر نوری در قزوین ارتباطات فراکشوری و بین‌المللی ایران را دچار مشکل می‌کند.

محمدرضا نصرآبادیدر گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه مهمترین علت قطع فیبرنوری در قزوین مربوط به دستگاه‌های حفار است، افزود: گشت‌های مراقبت در شهر و مسیر بین شهری از خطوط فیبر نوری حفاظت می‌کنند.

وی اظهار داشت: دستگاه‌های حفار باید برای هرگونه حفاری در مسیرهای فیبر نوری از شرکت مخابرات مجوز دریافت کنند.

نصرآبادی راه‌اندازی دولت الکترونیک را وابسته به‌ایجاد بسترهای ارتباطی مانند اینترنت دانست و گفت: راه‌اندازی این شبکه سبب شفاف‌سازی ، یکسان‌سازی در ارایه خدمات، نظارت دایم بر ادارات، اعتماد شهروندان به دولت و ایجاد بانک اطلاعاتی برای استفاده نهادهای دولتی می‌شود.

این مسوول اضافه کرد: دولت الکترونیک فرآیندی است که همه خدمات مورد نیاز شهروندان را بصورت یکپارچه و با استفاده از علم روز ارایه می‌دهد.

وی، شکل‌گیری شهروند الکترونیک و تاکید بر جنبه مثبت الکترونیک را نیازمند حرکت به سوی دولت الکترونیک دانست و ادامه داد: شهروندان و دولت هر دو باید همزمان در زمینه استفاده از شبکه اینترنت رشد کنند.

نصرآبادی با اشاره به عملکرد دولت در ارایه خدماتی مانند کارت هوشمند سوخت بااستفاده از شبکه جهانی اینترنت گفت: این امر در افزایش استفاده از شبکه اینترنت توسط عموم و توسعه فرهنگ آن موثر است.

  • ۸۶/۰۸/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">