ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

هشدار کرد زنگنه به سهامداران مخابرات

| چهارشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۸۷، ۱۰:۳۲ ق.ظ | ۱ نظر

رئیس سازمان خصوصى سازى با اشاره به انتشار برخى اطلاعات در مورد سود شرکت مخابرات و انتقاد از ارائه اطلاعات ناقص به سهامداران توصیه کرد که مراقب اطلاعات منتشر شده باشند زیرا برخى ها مى خواهند سهام را به قیمت ارزان از دست مردم خارج کنند.

به گزارش خبرگزارى ها، غلامرضا حیدرى کرد زنگنه با انتقاد از انتشار ناقص اطلاعات شرکت ها گفت: اخیراً اطلاعاتى از سهام مخابرات منتشر شده است که اطلاعات درستى نیست و رقم سود شرکت را ۱۶ ریال اعلام کرده است در حالى که رقم سود مخابرات بالاتر از این میزان بوده و حتى شرکت مخابرات سودى را که در بودجه شرکت بیان شده و ۱۷ ریال است را تحقق مى بخشد.

وى اضافه کرد: بنابراین این عده بخش زیان شرکت را گرفته و آن را منتشر مى کنند در حالى که بخش تلفن همراه در ۶ ماهه امسال۵۰۰ میلیارد تومان سود کرده است را اعلام نمى کنند در نتیجه اطلاعات شرکت ناقص پخش شده و خریداران را تحریک مى کند.

بر همین اساس وفا غفاریان رئیس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران از تأیید اساسنامه شرکت مخابرات ایران توسط نمایندگان مجمع این شرکت خبرداد و گفت: اساسنامه جدید شرکت مخابرات ایران (سامى عام) بعد از تأیید در شوراى عالى واگذارى به تأیید نمایندگان مجمع این شرکت رسید که بعد از امضاى اعضاى مجمع اجرا خواهد شد.

  • ۸۷/۰۸/۱۵

نظرات  (۱)

تو را بخدا ما از دست این رانت خواران که حتی رانت خوار اطلاعات نیز هستند بوسیله خبرهای به موقع نجات دهید تا سهام را ارزان نفروشیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">