ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

همایش اقتصاد الکترونیکی برگزار می‌شود

| شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۷:۳۲ ب.ظ | ۰ نظر

پس از برگزاری سلسله همایش‌های 7 گانه تجارت و اقتصاد الکترونیکی در سال گذشته، همایش نهایی برای جمع بندی 7 همایش برگزار شده اردیبهشت‌ماه امسال برگزار خواهد شد.

به گزارش دبیرخانه همایش تجارت و اقتصاد الکترونیکی، همایش ملی تجارت و اقتصاد الکترونیکی در 7 محور سیاست‌ها و چشم‌اندازهای کشور، فنی و ارتباطی، حقوقی و قانونی، امنیت و اعتماد، آموزش و مهارت‌های انسانی، اقتصادی و تجاری، کاربرد و نوآوری طی روزهای 17 و 18 اردیبهشت ماه سال جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با حضور مقامات بلندپایه کشور برگزار می‌شود.

7 محور یادشده به عنوان زیرساخت‌های لازم برای توسعه تجارت و اقتصاد الکترونیکی در قالب 7 همایش تخصصی طی نیمه دوم سال گذشته با محوریت دستگاه‌های ذیربط برگزار شد.

در همایش ملی 17 و 18 اردیبهشت ماه که وضعیت موجود و مطلوب بسترهای فناوری اطلاعات و ارتباطات توسط دست‌اندرکاران و فعالین از بخش دولتی و خصوصی ارائه می‌شود، مقرر است این نقشه راه مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

این همایش‌ها با مسئولیت کارگروه مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات و امنیت (فاوا) و همکاری وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت، ارتباطات و فناوری اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی، دادگستری، علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، انجمن علمی تجارت الکترونیکی ایران و سایر دستگاه‌ها، سازمان‌ها، نهادها و شرکت‌های مرتبط با امر تجارت و فناوری اطلاعات کشور برگزار می‌شود.

  • ۹۱/۰۲/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">