ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

همایش امضای دیجیتالی برگزار می‌شود

| يكشنبه, ۷ آذر ۱۳۸۹، ۰۶:۴۳ ق.ظ | ۰ نظر

چهارمین همایش و نمایشگاه 'امضای دیجیتالی و تحقق دولت الکترونیک' روز 29 آذرماه با حضور نمایندگان سازمان‌ها، ارگان‌ها، بانک‌ها، بیمه‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی در تهران برگزار می شود.

'سید پاشا ناصرآبادی' دبیر همایش 'امضای دیجیتالی و تحقق دولت الکترونیک' به خبرنگار ایرنا گفت: امضای دیجیتالی لازمه تقویت ساختارهای امنیتی در سیستم های رایانه‌ای و بهره‌گیری از اتوماسیون‌های اداری امن بوده و یکی از ملزومات تحقق دولت الکترونیک محسوب می‌شود.

وی همچنین تحولات مربوط به امضای دیجیتالی در کشور را از موارد مورد بحث در این همایش یکروزه عنوان کرد و افزود: وزارت بازرگانی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، بانک مرکزی و سازمان بورس از جمله سازمان‌هایی هستند که عملکرد آنها در رابطه با موضوع امضای دیجیتالی و پیشبرد آن در کشور مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

ناصرآبادی، توانمندی‌های بخش خصوصی در رابطه با گسترش بهره گیری از امضای دیجیتالی در کشور را قابل تحسین دانست و تصریح کرد: شرکت های خصوصی فعال در این حوزه به منظور شرکت در نمایشگاه جنبی این همایش مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

وی در ادامه به لزوم ایجاد تغییر در ساختار نرم افزارهای سازمانی اشاره کرد و افزود: بدون مشارکت بخش خصوصی امکان گسترش بهره گیری از امضای دیجیتالی در کشور میسر نخواهد بود .

ناصرآبادی تاکید کرد که قرار است در قالب سمینارهای جنبی به بیان روش های ساده و ارزان قیمت بهره‌گیری از امضای دیجیتالی در سازمان ها پرداخته شود چرا که انتظار برای پیاده سازی طرحی کلی برای همه سازمان‌ها، فرضیه ای بی نتیجه است.

  • ۸۹/۰۹/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">