ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

همایش "دولت الکترونیکی و ITIL" برگزار می شود

| سه شنبه, ۳ اسفند ۱۳۸۹، ۰۲:۱۹ ب.ظ | ۰ نظر

نخستین همایش تخصصی "دولت الکترونیک و ITIL" فردا 4 اسفندماه و در آستانه روز مهندسی در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، این همایش یک روزه که توسط شرکت فناوری اطلاعات جهانی پارس (اینفوتک ) برگزار می شود مقوله دولت الکترونیک را از زوایای مختلف مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار می دهد و تاثیرات توسعه و تحقق آن را در زندگی روزمره ارزیابی خواهد کرد.

در این همایش علاوه بر اساتید و کارشناسان متخصص حوزه فناوری اطلاعات، تعدادی از مسئولان و مدیران ارشد دولتی و نیز نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ارائه آخرین و جدید ترین دستاوردها و مباحث حوزه دولت الکترونیک خواهند پرداخت و بسیاری از بانکهای دولتی و خصوصی، شرکتهای خودروسازی، موسسات مالی و اقتصادی و نیز موسسات مختلف وابسته به دولت و نیروهای کشوری و لشکری آمادگی خود را برای حضور در این همایش اعلام کرده اند.

موضوعاتی چون دولت الکترونیک و خدمات و فرآیندهای آن، معرفی اصول و مبانی ITIL قابل ارائه مبتنی بر فناوری اطلاعات در سازمان ها، معرفی مفهوم و چگونگی پیاده سازی آن در سازمان و نیز معرفی آخرین دستاوردها و اطلاعات در این زمینه به عنوان محورهای اصلی این همایش اعلام شده است. در همین حال و همزمان با اولین همایش دولت الکترونیک از چندین کتاب مرتبط با این حوزه رونمایی خواهد شد.

ITIL یا Information Technology Infrastructure Library یک استاندارد مدیریتی و نگاهی نوین برای بهبود ارائه و پشتیبانی خدمات فناوری اطلاعات است که امروزه از سوی سازمانهای ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات بسیار مطرح می شود.

  • ۸۹/۱۲/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">