ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

همایش "روابط‌ عمومی الکترونیکی" برگزار می‌شود

| چهارشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۰۴:۱۴ ب.ظ | ۰ نظر

دبیر همایش روابط‌ عمومی الکترونیک از برگزاری ششمین همایش "روابط‌ عمومی الکترونیک " در 31 اردیبهشت‌ ماه خبر داد.

امیرعباس تقی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس با اعلام این خبر اظهار داشت: ششمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک با حضور 500 نفر از سراسر کشور در هتل المپیک تهران در 31 اردیبهشت‌ ماه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این همایش با ارائه برترین مقالات در حوزه روابط ‌عمومی الکترونیک مهم‌ترین و اساسی‌ترین موضوعات روز روابط‌عمومی الکترونیک مورد بررسی قرار می‌گیرد.

دبیر همایش روابط‌ عمومی الکترونیک با بیان اینکه در این همایش از داوود زارعیان به عنوان استاد پیشگام روابط‌ عمومی الکترونیک تقدیر می‌شود، خاطر‌نشان کرد: همزمان با برگزاری ششمین همایش روابط ‌عمومی الکترونیک دومین سال انتشار ماهنامه "مدیریت ارتباطات " نیز آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین در این همایش از سازمان‌هایی که اقدامات عملی در حوزه روابط ‌عمومی الکترونیک داشته‌اند، تقدیر می‌شود.

تقی‌پور از برگزاری یک پنل تخصصی با عنوان پنل راهبردهای استقرار روابط‌ عمومی الکترونیک در این همایش خبر داد و گفت: در این همایش از استاندار هرمزگان نیز به عنوان مدیر پیشگام روابط‌ عمومی الکترونیک تقدیر می‌شود.

دبیر همایش روابط‌ عمومی الکترونیک یادآور شد: در پایان این همایش به تمامی شرکت‌کنندگان گواهینامه حضور در همایش با امضای کمالی‌پور، سلطانی‌فر و بنده به عنوان دبیر همایش اعطا می‌شود.

  • ۹۰/۰۲/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">