ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

همایش زنان کارآفرین IT فردا کلید می خورد

| سه شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۸۹، ۰۱:۱۳ ب.ظ | ۱ نظر

هفتمین همایش کارآفرینی زنان با عنوان کارآفرینی زنان در حوزه فناوری اطلاعات توسط انجمن زنان مدیر کارآفرین و با همکاری انجمن ملی زنان کارآفرین ، شورای عالی انفورماتیک کشور ، سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور وانجمن انفورماتیک ایران فردا 11 اسفندماه در محل مرکز تحقیقات مخابرات آغاز به کار می کند .

دبیر خانه همایش - فریبا مهدیون دبیر همایش با اعلام این خبر گفت : در اجرای این همایش سعی شده است مشارکت عوامل ذی نفع در محیط IT جلب شود .

وی افزود : سازمان ها ، انجمن ها و مراکزی در برپایی این همایش با ما همکاری کرده اند که به نحوی در انعکاس مشکلات کارآفرینی این حوزه و تلاش در رفع این مشکلات و کمک به بهبود و اصلاح سیاست های حمایتی از کار آفرینان این حوزه می توانند موثر باشند . ضمن اینکه مشکلات این حوزه نیز به آنان منعکس خواهد شد .

دبیر همایش کارآفرینی زنان در حوزه فناوری اطلاعات درباره دلایل جلب مشارکت شورای عالی انفورماتیک ، سازمان نظان صنفی رایانه ای و انجمن انفورماتیک کشور در برگزاری همایش گفت : شورای عالی انفورماتیک کشور به عنوان متولی حوزه IT در زمینه تعیین صلاحیت و رتبه بندی شرکت های کامپیوتری وصدور گواهی ثبت نرم افزارها و تامین حقوق پدید آورندگان نرم افزار و سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور به عنوان نقطه تعامل بخش خصوصی و دولتی در حوزه ICT و با دارا بودن بیش از 4 هزارعضو حقوقی و حقیقی متخصص در حوزه ICT و انجمن انفورماتیک کشور با سابقه چند دهه فعالیت در زمینه معرفی جدید ترین دستاوردهای علمی و اساتید و پژوهشگران این صنعت می توانند در حوزه فرهنگ سازی کارآفرینی در حوزه IT و ایجاد یک سیستم آموزشی دانشگاهی و حرفه ای مناسب این فن آوری نقش بسزایی داشته باشند .

مهدیون با ابراز امیدواریم نسبت به برآورده شده اهداف برگزاری همایش گفت : این همایش با اهداف توانمند سازی دانشجویان و دانش آموختگان رشته IT ، کمک به ایجاد شبکه های اطلاعاتی و ارتباطی میان زنان کارآفرین در سطح ملی ، شناسایی و معرفی الگوهای موفق کارآفرینی و معرفی توانمندی آنان

و بررسی فرصت ها و تهدید های محیط کسب و کار در حوزه IT برگزار می شود .

علاقه مندان به حضور در این همایش می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت همایش در آدرس http://www.hamayesh7.ir مراجعه کرده و یا از طریق شماره تلفن: 88514520 و فکس: 88503795 با دبیر خانه همایش تماس حاصل نمایند .

  • ۸۹/۱۲/۱۰

نظرات  (۱)

با سلام میخام با چند نفر از کارآفرینان بخش ITصحبت کنم میشه شماره تماس یا ایمیل شون رو برام میل کنید با تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">