ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

همایش بین‌المللی "سلامت الکترونیکی و کاربردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات در پزشکی سال ‪ "۸۶‬اسفند ماه امسال برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی این همایش گفت: این همایش توسط سه گروه "فناوری اطلاعات"، "فیزیک پزشکی" و "آمار حیاتی" دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.

"سیدیوسف سنایی" روز چهارشنبه درگفت وگو با خبرنگارآی تی‌ایرناافزود: "داده‌کاوی و کشف دانش پزشکی"،"بیوانفورماتیک"و"آموزش و دوره‌های بازآموزی الکترونیکی در پزشکی" از جمله محورهای این همایش است.

وی گفت: از دیگر محورهای این همایش می‌توان به جراحی در پزشکی" ، "واقعیت مجازی و کاربرد تشخیص درمان" ، "سلامت الکترونیک در ایران" و "سیستم‌های تشخیص درمانی همراه" اشاره کرد.

به گفته وی،"اخلاق، استاندارد و اقتصاد پزشکی" و "شبکه‌های الکترونیکی بهداشتی- درمانی و اورژانس" از دیگر محورهای این همایش است.

سنایی افزود: مخاطبان این همایش جامعه پزشکی است ، کسانی که در بخش درمانی و یا آموزشی مشغول هستند.

وی تاکید کرد: اکنون فناوری اطلاعات و ارتباطات در تمامی سیستم‌های تشخیص،درمان و آزمایشگاهی در بسیاری از کشورهامورد استفاده قرار می‌گیرد.

دبیر اجرایی همایش بین‌المللی سلامت الکترونیکی و کاربردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات در پزشکی سال ‪ ،۸۶‬ادامه داد: به عنوان مثال سیستم تشخیص درمانی همراه می‌تواند علایم حیاتی فردی را به مرکز درمانی‌ارسال کند که باید تحت نظر پزشک باشد اما نیازی به بستری بودن وی در بیمارستان نیست.

  • ۸۶/۰۳/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">