ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

همایش شبکه های الکتریکی هوشمند از فردا (سه شنبه) به مدت دو روز در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، این همایش به همت کانون علمی-فرهنگی رسانا وابسته به دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف با حضور پژوهشگران، کارشناسان صنعت برق و دانشجویان در این دانشگاه برگزار می‌شود.

مهندس سید کارن خاتمی فرد دبیر همایش هدف از برگزاری این نشست علمی را بحث و تبادل نظر پژوهشگران، اندیشمندان و کارشناسان صنعت برق در موضوعات کلی مرتبط با صنعت برق و آشنایی با آخرین دستاوردهای تحقیقاتی حاصله در این زمینه ذکر کرد.

در این همایش، کارگاه آموزشی با حضور مدیر تحقیقات مرکز تکنولوژی و مسئول تحقیق و توسعه شبکه های هوشمند BCIT کانادا و معاون خدمات و مشاوره بازاریابی برق شرکت OATI آمریکا و همچنین میزگردهایی با عناوین «روند خصوصی سازی صنعت برق کشور» و «بررسی چالش های پیاده‌سازی شبکه‌های هوشمند در ایران» برگزار خواهد شد.

خاتمی فرد برپایی نمایشگاه تخصصی با موضوعات آخرین دستاوردهای صنعت برق کشور توسط سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی را از دیگر برنامه‌های این نشست علمی عنوان کرد.

  • ۸۹/۰۷/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">