ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

همایش فناوری‌های بی‌سیم باند وسیع و چشم‌انداز آن در ایران ، اواخر مهرماه برگزار می‌شود.

دبیراین همایش با بیان این مطلب گفت : هدف از برگزاری این همایش تعامل میان سازندگان تجهیزات، اپراتورها و فعالان بخش خصوصی و دولتی در حوزه ارتباطات بی‌سیم باند وسیع است.

"سعید سلیمانی" روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگارآی تی ایرنا افزود: زمینه‌سازی برای استفاده از توان بخش خصوصی در ارایه خدمات بی‌سیم باند وسیع از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.

وی در خصوص محورهای این همایش گقت: فناوری‌های مطرح در حوزه ارتباط بی سیم باند وسیع و سرویس‌های قابل ارایه روی این فناوری‌ها از جمله محورهای این همایش به شمار می‌رود.

سلیمانی ادامه داد: فضای کسب و کار فناوری‌های بی‌سیم باند وسیع و نقش دولت در توسعه ارتباطات بی‌سیم باند وسیع از دیگر محورهای این همایش است.

در این همایش تعدادی از مدیران بخش‌های دولتی، خصوصی و کارشناسان شرکت‌های داخلی فعال در حوزه فناوری‌های بی‌سیم باند وسیع به بررسی تحولات و تبادل نظر درباره تحولات جهانی این فناوری خواهند پرداخت.

به گفته دبیر این همایش، موانع و ارایه راه‌حل برای توسعه کمی و کیفی شبکه‌های باند وسیع در کشور و بررسی راهکارها برای ارایه سرویس‌های مبتنی بر آن پرداخته می‌شود.

این همایش با همکاری گروه علمی تحلیلی طیف با همکاری دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

  • ۸۶/۰۵/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">