ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

همایش ملی پیوند ISP با PSP برگزار می شود

| جمعه, ۲۵ خرداد ۱۳۸۶، ۰۳:۰۶ ب.ظ | ۰ نظر

علیرضا علمی‌‏، با بیان این‌‏که این همایش به صورت مشترک ما بین انجمن شرکت‌‏های اینترنتی و بانک‌‏های خصوصی صورت می‌‏پذیرد،اظهارداشت: با توجه به اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی و با عنایت به نقش تجارت الکترونیکی در حفظ، تقویت و توسعه موقعیت رقابتی کشور در جهان و صرفه‌‏جویی‌‏های ناشی از اجرای آن که در تبصره 13 بودجه دولت نیز به آن تصریح شده است، تفاهم‌‏نامه همکاری در سطح ملی در این زمینه به امضاء خواهد رسید.

علمی، حاصل این پیوند و تعامل را مهیا شدن زیرساخت و بستر برای تحقق عملی و واقعی پرداخت‌‏های الکترونیکی درکشور و همچنین حمایت از شرکت‌‏های ارائه دهنده خدمات اینترنتی دانست.

نایب رییس انجمن شرکت‌‏های اینترنتی ایران، زمان برگزاری این همایش را دوم تیرماه در محل مجتمع نهاد ریاست جمهوری اعلام کرد و اظهارداشت: از مدیران عامل ISP های سراسر کشور، خبرنگاران IT و اقتصادی و مسئولین حوزه ICT و بانکی برای حضور در این همایش دعوت به عمل خواهد آمد.

وی، ارایه اطلاعات تکمیلی این همایش را موکول به نشست خبری مشترک عنوان کرد وگفت: دبیر شورای عالی فناوری اطلاعات و رییس کمیته مخابرات مجلس از سخنرانان این همایش خواهند بود.

  • ۸۶/۰۳/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">