ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نخستین همایش کاربرد فناروی اطلاعات و ارتباطات در حفظ، احیا و توسعه هنرهای سنتی و صنایع دستی در تاریخ 27 و 28 آبان ماه امسال در محل سالن اجتماعات حجاب کانون پرورش فکری برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر ، علیرضا موحدی رئیس مرکز برنامه ریزی ، بودجه و تحول اداری سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی وگردشگری در این باره گفت: همایش مذکور با همکاری معاونت هنرهای سنتی و صنایع دستی واین مرکز برپا می شود.

وی هدف از برپایی همایش مذکور را ایجاد زمینه به کارگیری بهینه خدمات نوین فناوری اطلاعات و ارتباطات در حوزه هنرهای سنتی و صنایع دستی دانست و با اشاره به اهداف این همایش، افزود: تبیین نقش ITC در حفظ و احیا هنرهای سنتی و توسعه صنایع دستی ، شناخت فعالان بخش خصوصی IT درهنرهای سنتی صنایع دستی و موانع و راهکارهای بهره برداری از ITC در هنرهای سنتی وصنایع دستی از جمله این اهداف است.

موحدی همچنین محورهای همایش کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در حفظ ، احیا و توسعه هنرهای سنتی و صنایع دستی را مورد توجه قرار داد و گفت: نقش ITC در توسعه اقتصاد صنایع دستی ( بازار یابی ، پرداخت و فعالان بخش خصوصی ) شناخت کاربردهای ITC در توسعه اقتصاد صنایع دستی وشناخت کاربرهای ITC در معرفی صنایع دستی و صنعتگران و هنرمندان از جمله این محورها است.

رئیس مرکز برنامه ریزی ، بودجه و تحول اداری سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ، تبیین ساز و کار حمایت از بخش فعال در حوزه ITC مرتبط با صنایع دستی ، تبیین نقش ITC در احیای هنرهای سنتی و صنایع دستی ، بررسی موانع و راهکارهای توسعه ITC در صنایع دستی، تبیین نقش ITC در توسعه کمی و کیفی صنایع دستی معرفی فن آوری اطلاع رسانی و شیوه های معرفی و عرضه صنایع دستی در میحط های مجازی را از دیگر محورهای برپایی این همایش دانست.

وی مهلت ارسال اصل مقالات را تا تاریخ 10 آبان ماه عنوان کرد و افزود: نتایج نهایی نیز روز 25 آبان اعلام می شود.

موحدی از برپایی نمایشگاه جانبی صنایع دستی در حاشیه این همایش خبر داد و گفت: نمایشگاه مذکور به منظور ارائه آخرین دست آوردهای ITC در صنایع دستی در محل همایش برپا و در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه در نخستین همایش کاربرد فناوری اطلعات و ارتباطات در حفظ ، احیا و توسعه هنرهای سنتی و صنایع دستی 600 نفر از مدیران و معاونان صنایع دستی و 3 مهمان از کشور بلژیک نیز حضور دارند گفت: قرار است وزارت کار ، سازمان بیمه ای و بانک ها نیز در این همایش شرکت کنند.

بنابراین گزارش علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرایط ارسال مقالات با تلفکس 88891053 تماس گیرند و یا به سایت seminarict.ir مراجعه کنند.

  • ۸۶/۰۷/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">