ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دومین همایش کمیته‌های تحقیقاتی، هسته‌های پژوهشی و کمیته‌های وجوه اداره شده استان‌های کشور ‪ ۲۴‬خرداد ماه در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از مرکز تحقیقات مخابرات ایران، "کمیته وام‌های وجوه اداره شده استان‌ها"، ارتقا و توسعه کاربرد آی‌سی‌تی، تولید برنامه‌های نرم‌افزاری و ایجاد زمینه صدور خدمات فنی و مهندسی در حوزه ‪ICT‬ (ارتباطات و فناوری اطلاعات) را به عهده دارد.

در این گردهمایی مشکلات اجرایی کمیته‌های مذکور در استان‌ها، فعالیت و اقدامات پژوهشی به عمل آمده از سوی این کمیته‌ها ارایه می‌شود و برترین طرح های تحقیقاتی استانی نیز معرفی خواهد شد.

"امکان توزیع عادلانه حمایت‌های مالی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای استان‌ها"، "ارتقا سطح دانش و مهارت‌های پژوهشی استان‌ها"،"ترویج فرهنگ پژوهش و تحقیق در حوزه آی‌سی‌تی" از جمله اهداف برگزاری این گردهمایی به شمار می‌رود.

در این گردهمایی یک روزه مدیران عامل شرکت‌های مخابرات استان‌های کشور، مدیران کل پست و پست بانک استان‌ها، مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مرکز تحقیقات مخابرات به همراه استادان دانشگاه‌های سراسر کشور حضور خواهند یافت.

  • ۸۶/۰۳/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">