ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سرپرست پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی با اشاره به اولین همایش ملی فناوری اطلاعات و عملکرد دستگاه های اجرایی، گفت: این همایش با هدف فرهنگ سازی برای به کارگیری فناوری اطلاعات در سازمانها و دستگاه های اجرایی اردیبهشت سال 1390 برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدجواد چیت ساز با بیان این مطلب افزود: این همایش با مشارکت سازمانها و دستگاه های اجرایی و نیز دانشگاه های معتبر توسط پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی برگزار می شود.

وی کمک به دستیابی به اهداف تحول نظام اداری و توسعه دولت الکترونیک و ارائه دستاوردهای فناوری اطلاعات در حوزه دولت را از اهداف این همایش نام برد و اظهار داشت: این همایش قصد دارد با ایجاد شبکه ای میان سازمانها و دستگاه های اجرایی، مراکز علمی و دانشگاهی، متخصصان و مشاوران و نیز شرکتهای خصوصی فعال در حوزه فناوری اطلاعات بتواند نقش مهم و ارزنده ای در دستیابی به اهداف ارتقا بهره وری و عملکرد در حوزه دستگاه های اجرایی ایفا کند.

  • ۸۹/۱۰/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">