ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

"همراه اول" نام جدید ارتباطات سیار

| سه شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۸۶، ۰۵:۳۷ ب.ظ | ۰ نظر

نشان و عنوان تجاری (‪ (BRAND‬جدید شرکت ارتباطات سیار، شامل دو حلقه و واژه"همراه اول"، امروز-سه‌شنبه- رونمایی وشعار جدید این شرکت برای نخستین بار اعلام شد.

به‌گزارش خبرنگارایرنا، نشان جدید اپراتور اول تلفن همراه کشور شامل دو حلقه یکی به صورت تقریبا افقی و دیگر تقریبا عمودی، فرورفته درهم به رنگ- های فیروزه‌ای و نارنجی است که واژه "همراه اول" در زیر آن نقش بسته است.

شعار این شرکت نیز جمله سه کلمه‌ای "هیچکس تنها نیست" اعلام شد.

"وحید صدوقی" مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار در نشستی با خبرنگاران، با بیان‌اینکه‌برای انتخاب طرح‌ساده‌نشان جدید، از ‪ ۶‬طراح کمک گرفته‌ایم در توجیه این نشان ، گفت: حلقه در فرهنگ بسیاری از کشورها نماد ارتباطات و دایره نماد پویایی است.

وی افزود: حلقه پایه (زیرین) به رنگ فیروزه‌ای انتخاب شده که رنگ اصیل ایرانی است و ترکیب در هم رفتن دو حلقه نیز مشابه حرف "ه" اول کلمه همراه است.

" صدوقی "، گفت "عنوان تجاری همراه اول نیز از میان پیشنهادهای رسیده انتخاب شد و با توجه به این نکته است که ارتباطات سیار اپراتور اول تلفن همراه کشور است".

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار درباره دلایل انتخاب شعار " هیچکس تنها نیست"، گفت "قرن جدید قرن تنهایی انسانست، درحالی‌که در قرآن کریم و فرهنگ اسلامی بسیار بر تنها نبودن انسان و بودن خدا بااو تاکید شده و ارتباط نیز از جایی آغاز می‌شود که تنهایی تمام می‌شود".

وی با بیان اینکه هم‌اکنون ارتباطات سیار دومین شرکت تلفن همراه منطقه ازنظر تعداد مشترکان پس از "ترک سل" ترکیه است، ابراز امیدواری کرد بزودی این رتبه تغییر و ایران در مقام نخست قرار گیرد.

  • ۸۶/۰۴/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">