ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

همراه اول: GCها در لیست سیاه نروند

| سه شنبه, ۵ آذر ۱۳۸۷، ۰۱:۵۸ ب.ظ | ۰ نظر

معاون فنی‌ومهندسی شرکت ارتباطات سیار ایران گفت: پیمانکارن عمومی "GC " پتانسیل فنی و مدیریتی اجرای پروژه‌های بزرگ مخابرات‌سلولی در کشور را ایجاد کردند و نباید آنها در لیست سیاه قرار داد.

به گزارش فارس، حسن رضوی معاون اظهارداشت: GCها (پیمانکاران عمومی)، از مقوله‌هایی هستند که با کمک همراه‌اول در عرصه‌ی مخابرات‌سلولی کشور شکل گرفتند و پتانسیل‌های بالقوه‌ای را در گستره‌ی کشور ایجاد کردند. از نظر مدیریتی و اجرای پروژه‌های بزرگ در کشور، چنین تجربه‌ای، کم‌سابقه یا بی‌سابقه بود.

رضوی گفت: در آغاز فعالیت GCها، از آن‌جا که هنوز پتانسیل‌های لازم در کشور وجود نداشت، کارها با تأخیر پیش رفت ولی الآن پتانسیل‌هایی در کشور به‌وجود آمده است که علاوه بر تأمین نیاز کشور، به‌راحتی می‌توان در کشورهای دیگر هم پروژه‌هایی را انجام داد.

معاون طرح‌ومهندسی همراه‌اول با رد احتمال قرارگرفتن نام سه GCها در لیست سیاه افزود: نباید نگاه منفی به ‌GCها داشت و به‌خاطر تأخیرات در اجرای پروژه، آنها را در لیست سیاه قرار داد، نه تنها نباید اجازه داد که این پتانسیل‌های فنی و اجرایی که در کشور ایجاد شده، از بین بروند؛ بلکه باید با یک فرمول معقول و منطقی، برای رشد، ارتقاء و ایجاد بسترهای کاری آنان، برنامه‌ریزی کنیم.

وی گفت: GCها منهای تأخیرات، از نظر کمی، 94تا95 درصد قرارداد را اجرا کردند، اما از نظر کیفی، هنوز خیلی فاصله دارند. از نظر کمی، پتانسیل‌های لازم در کشور ایجاد شده ولی از نظر کیفی، هنوز باید تلاش کنند.

  • ۸۷/۰۹/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">