ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

جشن فارغ التحصیلی دانشجویان مدیریت و حسابداری دانشگاه تهران، 8 و 9 خرداد در حالی برگزار شد که شرکت همکاران سیستم، به عنوان تنها حامی دانشجویان در برگزاری این جشن حضور داشت.

فرید فولادی، مدیر محصول شرکت همکاران سیستم، فارغ التحصیلی از یکی از بهترین دانشگاه‌های کشور را به دانشجویان و خانواده‌های ایشان تبریک گفت و ضمن معرفی مختصری از فعالیت‌های همکاران سیستم، افزود: « شرکت همکاران سیستم، افتخار می‌کند که جوانانی را همراه خود دارد که در تحصیل و کار جزو ء بهترین‌ها هستند.»

مدیر محصول همکاران سیستم، ضمن اشاره به فعالیت این شرکت در حوزه نرم­افزار گفت: « طراحی و پیاده سازی نرم‌افزارهای موفق مدیریتی به حضور، همفکری و همکاری متخصصان حوزه‌های مدیریت و حسابداری نیاز دارد، موضوعی که به همکاری و نزدیکی همکاران سیستم با مراکز بزرگ و موفق آموزشی و دانشگاهی کشور منجر شده است.»

در این برنامه، شرکت همکاران سیستم جوایزی را به نفرات برتر هر رشته، اهدا کرد. همچنین، دانشجویان علاقه­مند به همکاری با شرکت همکاران سیستم، رزومه‌های خود را به نمایندگان این شرکت که در جشن مستقر بودند، تحویل دادند.

این جشن، با اجرای برنامه­های متنوع، به مدت دو روز در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد و نزدیک به 300 دانشجو در این دو روز به همراه خانواده‌هایشان در این برنامه شرکت داشتند.

  • ۸۹/۰۳/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">