ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

جشن فارغ التحصیلی دانشجویان مهندسی کامپیوتر دانشگاه بهشتی، در دو گرایش سخت‌افزار و نرم‌افزار، روز سه‌شنبه 8 تیر، با حضور دانشجویان و خانواده‌هایشان و با حمایت همکاران سیستم برگزار شد.

فرید فولادی، مدیر محصول و عضو هیات مدیره همکاران سیستم، در این مراسم ضمن تبریک به دانشجویان و خانواده‌های آنها، گفت: « شاید بسیاری از دانشجویان رشته‌ی کامپیوتر، حوزه‌ی این رشته را تنها کدنویسی می‌دانند، اما حقیقت این است که شما با تحصیل در این رشته، حوزه‌ی کاری بسیار وسیعی را پیش رو دارید. مشاغلی تحت عنوان مدیریت محصول، مدیریت پروژه، تحلیلگر سیستم و آزمون نرم‌افزار، همه در حیطه‌ی کاری شماست.»

مدیر محصول شرکت همکاران سیستم، ضمن معرفی مختصری از فعالیت‌های همکاران سیستم برای دانشجویان افزود: «یکی از مهم­ترین عوامل رشد همکاران سیستم، همراهی نیروهای تحصیل‌کرده و با انگیزه در محیطی صمیمانه و دوستانه است. من به نمایندگی از شرکت همکاران سیستم از همه‌ی شما دعوت می‌کنم تا با شرکت همکاران سیستم از نزدیک‌تر آشنا شوید. »

در ادامه‌ی مراسم، نفرات اول تا سوم هر گرایش، جوایزی را از شرکت همکاران سیستم دریافت کردند.

گفتنی است همکاران سیستم از ابتدای امسال تاکنون از جشن‌های فارغ‌التحصیلی چند دانشگاه کشور از جمله دانشگاه تهران و دانشگاه بابلسر حمایت کرده است.

  • ۸۹/۰۴/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">