ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

هوش مصنوعی فیس‌بوک پوشش جدید جاسوسی؟

| يكشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۰۶:۲۲ ب.ظ | ۰ نظر

فیس‌بوک طی بیانیه‌ای جزییات طرح‌های خود برای آینده ازجمله چگونگی استفاده از هوش مصنوعی را شرح داد.

ایسنا- روزنامه دیلی‌میل نوشت: مارک زوکربرگ مدیرعامل فیس‌بوک در نسخه اولیه یک بیانیه سخنانی را مطرح کرد که از آنها اینطور بر می‌آید که این شرکت از هوش مصنوعی برای جاسوسی از کاربران استفاده خواهد کرد. نکته جالب توجه اینجاست که در نسخه نهایی این بیانیه، این قسمت از صحبت‌های زوکربرگ به طرز مرموزی حذف شده که نشان می‌دهد زوکربرگ تصمیم گرفته این برنامه‌های تهاجمی مخفی بمانند.

زوکربرگ در نسخه اولیه بیانیه گفته بود: آینده هوش مصنوعی در بلندمدت این است که علاوه‌بر شناسایی سریع و دقیق‌تر ریسک‌ها نسبت به حالا، ریسک‌هایی را که هیچ کس هرگز به آنها پی نبرده از جمله حملات طرح‌ریزی‌شده تروریستی و دیگر مشکلات داخلی و بین‌المللی را متوجه شود. در این بیانیه همچنین آمده است: ایده این کار به این دلیل به ذهن ما رسید که هرکس در جامعه بتواند محتوای حساب کاربری خود را با تنظیمات شخصی و همانطور که مایل است تنظیم کند. فیس‌بوک همچنین گفت: این به‌روز‌رسانی همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تا کنترل بیشتری بر محتوای گرافیکی داشته باشند. در گذشته، این شرکت برای حذف اشتباه حساب‌هایی که دارای محتوای نامناسب بودند دچار مشکل می‌شد. اما فیس‌بوک در حال حاضر اعلام کرده است که با ارتقای هوش مصنوعی می‌توان کنترل بهتری بر روی این اقدامات داشت.

  • ۹۵/۱۲/۰۱

فیس‌بوک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">