ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

هیچ اپراتوری حق ایجاد صف ندارد

| يكشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۰، ۰۲:۵۸ ب.ظ | ۰ نظر

معاون سازمان تنظیم مقررات گفت: هیچ اپراتوری حق ایجاد صف برای فروش سیم‌کارت ندارد و پس از دریافت پول، حداکثر 72 ساعت برای ارائه سیم کارت فرصت دارد.

لطف الله سبوحی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: در گذشته موضوع صف انتظار و در نوبت قرار گرفتن (wating list) برای خرید سیم کارت تلفن همراه وجود داشت.

معاون بررسی های فنی و اقتصادی سازمان تنطیم مقررات و ارتباطات رادیویی افزود: اما هم اکنون هیچ اپراتوری حق ایجاد صف فروش برای سیم‌کارت ندارد؛ به این معنی که باید هر وقت برای واگذاری سیم کارت آماده بود، ثبت نام و اقدام کند.

وی تصریح کرد: هم اکنون اگر اپراتوری برای فروش سیم کارت، از کسی پول بگیرد، پس از اخذ وجه، باید ظرف مدت 72 ساعت سیم کارت را تحویل دهد.

معاون رگولاتوری گفت: این مسئله هم اکنون از سوی اپراتور اول و دوم تلفن همراه کشور رعایت می شود و از سوی این دو اپراتور، انتظار ایجاد صف نداریم و اپراتور سوم تلفن همراه نیز موظف به رعایت این مسئله است.

  • ۹۰/۱۱/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">