ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

واعظی: پهنای باند اینترنت 8 برابر شد

| شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۳:۰۹ ب.ظ | ۰ نظر

وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات در یکی از شبکه های اجتماعی، خبر از هشت برابر شدن پهنای باند اینترنت کشور بر اثر سیاست ها و برنامه ریزی های دولت یازدهم داد.

به گزارش ایرنا محمود واعظی روز شنبه در شبکه اجتماعی خود نوشت: دولت تدبیر و امید در زمینه شبکه ارتباطی و توسعه پهن باند کشور، برخلاف فعالیتهای پراکنده سال های گذشته، با ایجاد یک کمیته ارتقاء برای استفاده از توان همه فعالان و ظرفیت های فنی و تخصصی، برای بهینه سازی شبکه و توسعه پهن باند اقدام به برنامه ریزی کرد تا این موضوع های مهم در جهت تحقق اهداف پیش بینی شده حرکت کند.
وی افزود: نتیجه این برنامه ریزی ها هشت برابر شدن پهنای باند اینترنت کشور است که اکنون محقق شده و در خدمت جامعه است.
واعظی همچنین به برگزاری نشستی تخصصی در روزهای گذشته با هدف تعیین نقشه راه و تقسیم کار ملی درباره توسعه شبکه پهن باند کشور اشاره کرد و نوشت: باید در ادامه، ضمن آماده سازی زیرساخت های ارتباطی کشور، با یک نگاه ملی درصدد ایجاد فضای رقابتی بین فعالان، فراهم کردن تولید و جذب نوآوری و ابتکار، بهره گیری از تجربه های موفق در جهان، هم شرایط توسعه این بخش زیربنایی را فراهم کرد و هم به مردم خدمات با کیفیت و قابل قبول ارائه داد تا در نهایت شاهد رونق کسب و کار در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">