ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

واگذاری ایرانسل به بورس مقدماتی دارد

| دوشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۳، ۰۳:۰۹ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل اپراتور دوم در ارتباط با بورسی شدن این شرکت و واگذاری 21 درصد سهام آن نیز عنوان کرد: شرکای ایرانسل در کمیسیون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات حضور یافتند و در این زمینه توضیحاتی ارائه کردند.

او افزود: آنها معتقد بودند به دلیل فراهم نبودن شرایط عرضه سهام برای سال جاری، برنامه آنها برای عرضه در سال آتی است. سازمان تنظیم مقررات هم همین تصمیم را تصویب کرد و در نهایت قرار بر آن شد که این موضوع از سال آینده پیگیری شود.

دزفولی ابراز کرد: ارائه سهام در بورس مقدماتی دارد مانند اینکه شرکت در ابتدا از حالت سهامی خاص به سهامی عام تبدیل شود که اجرای این مراحل نیاز به مدت زمان دارد.

وی در پاسخ به سوال تسنیم مبنی بر اینکه آیا برای ارائه سهام ایرانسل در بورس اساسنامه این شرکت نیز تغییر خواهد کرد؟، گفت:‌ روند بورسی شدن چارچوب‌های مالی و حقوقی خاص خود را دارد و برای رسیدن به این مرحله هر اقدامی که لازم باشد از سوی شرکت ایرانسل انجام خواهد شد.

  • ۹۳/۱۲/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">