ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: تمامی بخش های غیر حاکمیتی که باید از شرکت زیرساخت به شرکت مخابرات ایران منتقل شود، اجرایی شده است.

صابر فیضی ضمن بیان این مطلب ، اظهار داشت : بر همین اساس، کلیه تجهیزات و اموال مرکز تعمیرات کوی کن (اداره مهندسی عملیات شبکه و تعمیرات ) به شرکت ارتباطات سیار انتقال یافته است.

به گزارش وزارت ارتباطات وی افزود : همچنین بخش های غیرحاکمیتی موجود در شرکت مخابرات نیز از این شرکت به شرکت ارتباطات زیرساخت منتقل شده است .

صابر فیضی در خصوص اقدامات صورت گرفته در این زمینه تصریح کرد : هم اکنون مرکز فوریت های پزشکی به طور کامل از مخابرات منفک و به شرکت ارتباطات زیرساخت انتقال یافته است .

وی خاطرنشان کرد : شبکه IN نیز به طور کامل از شرکت ارتباطات زیرساخت به شرکت مخابرات استان تهران برای پیگیری ادامه فعالیت ها، منتقل شده است .

فیضی ادامه داد: شبکه IN از آنجایی که به خاطر ماهیت خود که در لایه دسترسی (Access) قرار دارد، جزء مأموریت های شرکت ارتباطات زیرساخت محسوب نمی شود و به همین منظور به مخابرات انتقال یافته است .

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در خصوص دیگر بخش های منتقل شده به این شرکت گفت: کلیه تجهیرات و نیروی انسانی متعلق به سیستم ویدئو کنفرانس نیز هم اکنون از شرکت ارتباطات زیرساخت منفک شده است .

وی تأکید کرد : تلاش می کنیم این شبکه که در سطح کشور نصب شده، مورد بهره برداری کامل قرار گیرد و تمامی مردم بتوانند از امکانات آن بهرهمند شوند.

  • ۸۷/۱۱/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">