ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیر کل بازاریابی شرکت ارتباطات سیار گفت: بنا داریم کار ثبت‌نام و واگذاری به‌روز سیم‌کارت‌های 288 هزار تومانی از اواخر تیرماه سال جاری در کل کشور آغاز شود؛ در حال حاضر این کار تنها در تهران انجام می‌شود.

سیدتحسین عادلی - مدیر کل بازاریابی شرکت ارتباطات سیار- در گفت‌وگو با (ایسنا)، با بیان این‌که برای استفاده از سرویس رومینگ سیم‌کارت 150 هزار تومانی باید مبلغ 200 هزار تومان پرداخت شود؛ گفت: اگر مشترکی کمتر از این میزان مکالمه داشته باشد، مشترک به عنوان بستانکار محسوب می‌شود و اگر بیش‌تر از این میزان نیز مکالمه داشته باشد می‌تواند مانند دیگر سیم‌کارت‌ها با هماهنگی این مبلغ را در بانک واریز کنند تا فرد بتواد از امکان ادامه رومینگ برخوردار باشد.

او با اشاره به این که 20 دفتر نمونه در تهران کار ثبت‌نام و واگذاری به روز سیم‌کارت‌های با کد 0912 را انجام می‌دهد اظهار کرد: بنا داریم کار ثبت‌نام و واگذاری به روز سیم‌کارت‌های 288 هزار تومانی را در کل کشور انجام شود که به این منظور کلاس‌های آموزشی برگزار می‌کنیم.

وی با بیان این که این کلاس‌ها یکم و دوم تیرماه به مدت 2 روز برگزار شد گفت: کارشناسان و نمایندگان از استان‌ها در این کلاس‌ها شرکت خواهند کرد تا کار ثبت‌نام را انجام دهند.

عادلی همچنین درباره سیم‌کارت‌های 150 هزار تومانی تصریح کرد: در حال حاضر این سیم‌کارت‌ها فقط از طریق اینترنت کار ثبت‌نام انجام می‌دهند که از روز 23 تیرماه سال جاری این کار به صورت حضوری نیز انجام خواهد شد.

او یادآور شد: سرویس‌های مکمل مثل فکس و دیتا در این سیم‌کارت‌ها مشابه سیم کارت‌های 0912 است و برقراری ارتباط در کلیه نقاط مناطق کشور نیز تفاوتی ندارد.

  • ۸۷/۰۴/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">