ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیر کل امور مشترکین و متقاضیان شرکت ارتباطات سیار ایران گفت: ‌واگذاری به روز سیم کارت های دایمی 288 هزار تومانی همراه اول از 23 تیرماه امسال در سراسر کشور آغاز می شود.

"علی حمیدی"‌ روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:‌ این سیم کارت ها در دفاتر خدمات ارتباطی سراسر کشور ثبت نام و واگذار خواهند شد.

وی اظهارداشت:‌ شرکت ارتباطات سیار ایران در زمان حاضر در حال آزمایش برنامه نرم افزاری ثبت نام به روز سیم کارت های دایمی 288 هزار تومانی همراه اول است .

حمیدی گفت: در زمان حاضر فقط 20 دفتر خدمات ارتباطی در تهران و کرج ثبت نام برای واگذاری به روز سیم کارت های 288 هزار تومانی را انجام می دهند.

وی اظهارداشت: شرکت ارتباطات سیار همچنین در حال بررسی مشکلات ثبت نام سیم کارت های دایمی 288 هزار تومانی در 20 دفتر تهران است .

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا متقاضیان می توانند به یکی از 20دفتر خدمات ارتباطی تهران مراجعه کرده و با گرفتن یک فیش 10 هزار ریالی از این دفاتر به بانک ملت مراجعه کرده و دو میلیون و 870 هزار ریال واریز کنند .

متقاضیان با تحویل فیش بانکی به دفاتر ،‌ارایه شناسنامه و یک تصویر از آن و همچنین کد پستی و ملی یک سیم کارت 288 هزار تومانی دایمی دریافت می کنند.

براساس این گزارش سیم کارت ها در روز خرید فعال می شود و شناسنامه این سیم کارت ها نیز چند روز بعد به نشانی متقاضیان ارسال خواهد شد.

متقاضی در صورتیکه دفاتر خدمات ارتباطی به جز دفاتر یاد شده مراجعه کند ، زمان تحویل سیم کارت به وی از سوی این دفاتر ، ممکن است تا 40 روز به طول انجامد.

وی همچنین به سیم کارت های 150 هزار تومانی نیز اشاره کرد و گفت: ثبت نام حضوری سیم کارت های دایمی 150 هزار تومانی نیز بزودی در سراسر کشور آغاز خواهد شد.

ثبت نام اینترنتی سیم کارت های 150 هزار تومانی با پیش شماره 0910 از یازدهم خرداد ماه امسال آغاز شده است .

قیمت هر فقره سیم کارت دایمی جدید شامل یک میلیون و 200 هزار ریال هزینه اشتراک و 300 هزار ریال مالیات است.

  • ۸۷/۰۴/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">