ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

واگذاری سیم کارت اعتباری به روز می شود

| سه شنبه, ۵ آذر ۱۳۸۷، ۰۱:۵۶ ب.ظ | ۰ نظر

معاون بازاریابی و امورمشتریان شرکت ارتباطات سیار ایران گفت: پس از نمایشگاه تلکام امسال با توجه به تعبیه و طراحی سامانه‌های مربوطه، واگذاری سیم‌کارت‌های اعتباری در سراسر کشور به‌روز می‌‌شود.

محمدمهدی عطوفی در حاشیه نهمین نمایشگاه تلکام به فارس گفت: در حال حاضر، واگذاری سیم‌کارت‌های دائمی (هر دو نوع 288و150 هزار تومانی) در کشور به‌روز شده و پس از نمایشگاه، با توجه به تعبیه و طراحی سامانه‌های مربوطه، واگذاری سیم‌کارت‌های اعتباری را نیز در سراسر کشور به‌روز می‌کنیم.

وی درباره سرویس پرداخت موبایل گفت: برای آشنایی مردم، سازمان‌ها و بانک‌ها با مفهوم Mobile Payment یک اپراتور تلفن‌همراه، یک سیستم نمونه را در غرفه همراه اول در نمایشگاه تلکام پیاده‌سازی کرده‌ایم و امیدواریم با این سرویس بتوانیم کمک بزرگی به شبکه‌ی بانکی کشور برای ارائه‌ی سرویس‌های مطمئن‌تر و سریع‌تر، بکنیم.

معاون بازاریابی شرکت ارتباطات سیار ایران اظهارداشت: سیم‌کارت قاصدک، سیم‌کارتی است که صرفاً‌ برای ارسال پیام‌کوتاه ارائه می‌شود، این سرویس برای بعضی از افراد جذابیت خاصی دارد همچنین برای بعضی مراکز تجاری که بتوانند سیستم‌های خودشان را به‌وسیله‌ی پیام‌کوتاه مدیریت کنند.

  • ۸۷/۰۹/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">