ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شرکت مخابرات ایران اعلام کرد که در آینده نزدیک شماره های پیامکی در مراکز مخابراتی (تلفن ثابت) واگذار خواهد شد و علاقه مندان در زمان خرید این سرویس می توانند رمز عبور (پسورد) خود را از این مراکز دریافت کنند.

به گزارش ایرنا از شرکت مخابرات ایران، معاون شرکت مخابرات استان تهران روز پنجشنبه گفت: ارسال پیامک از طریق وب سایت مخابرات استان تهران روش جدیدی است که مشترکان می توانند پیام های حجمی(صد پیام در روز) را نیز ارسال کنند.

'سمیع الله صادقی' ادامه داد: در نمایشگاه تلکام که 24 آبان ماه در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود، ‌این خدمت بصورت عملیاتی نمایش داده می شود.

وی با بیان آنکه این سرویس برای مشترکینی که شماره خاص یا چهار رقمی و یا در واقع کدهای اختصار شده دارند مفید خواهد بود، افزود: در این سرویس امکانی فراهم می شود که در زمان ارسال پیامک همان شماره چهار رقمی و کدهای اختصار شده آنها بر روی صفحه نمایش تلفن ثابت و یا موبایل ثبت شود.

معاون توسعه و مهندسی شرکت مخابرات استان تهران با بیان آنکه سرویس ارسال پیامک از طریق تلفن ثابت حدود دو سالی است که در شبکه فعال شده، افزود: سرویس ارسال پیامک از طریق وب سایت مخابرات استان تهران در آینده نزدیک راه اندازی می شود.

وی گفت: علاقه مندان می توانند از روش دیگری جهت ارسال پیامک استفاده کنند، در این روش مشترکان می توانند از سایت شرکت مخابرات استان تهران نرم افزار 'پیاثا' را دانلود کرده و بدون نیاز به اینترنت از طریق خط تلفن ثابت پیامک ارسال کنند.

  • ۹۰/۰۸/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">