ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

واگذاری لپ تاپ به خبرنگاران نرم افزار آغاز شد

| يكشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۸۴، ۰۶:۲۸ ب.ظ | ۰ نظر

واگذاری لپ تاپ های خبرنگاران و تولید کنندگان نرم افزار که به مناسبت روز خبرنگار اقدام به تهیه آنها کرده بودند اغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری شهر ، به نقل از روابط عمومی جشنواره نرم افزارهای چند رسانه ای و نمایشگاه رسانه های دیجیتالی واگذاری لپ تاپ های خبرنگاران و تولید کنندگان نرم افزار که به مناسبت روز خبرنگار اقدام به تهیه آنها کرده بودند از 9 شهریور ماه سال جاری آغاز شده است.

براساس این گزارش به دلیل مراجعات متعدد و استقبال خبرنگاران محترم، دبیرخانه جشنواره نرم افزارهای چند رسانه ای در نظر دارد سری دوم واگذاری لپ تاپ ( با مارک های بازرگانی IBM و HP ) را به خبرنگاران و تولید کنندگان نرم افزار واگذار نماید.

به این ترتیب این گزارش خبرنگاران از 16 شهریور ماه سال جاری تا پایان روز 23 شهریور ماه با ارائه کپی کارت خبرنگاری یا گواهی خبرنگاری از رسانه مربوطه و با مراجعه به دبیرخانه جشنواره نرم افزارهای چند رسانه ای و یا تماس یا شماره تلفن های 88733284-88734118 می توانند نسبت به ثبت نام و تهیه این لپ تاپ ها اقدام کنند.

شرکت های نرم افزاری و شرکت کنندگان در جشنواره نرم افزارهای چند رسانه ای و نمایشگاه رسانه های دیجیتالی سال83 نیز می توانند از این شرایط ویژه برخوردار شوند.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اینترنتی

WWW.IranMF.com مراجعه نمایند.

  • ۸۴/۰۶/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">