ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

واگذاری کارها به مردم سیاست وزارتICT است

| پنجشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۸۴، ۰۶:۰۸ ب.ظ | ۰ نظر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، گفت : یکی از سیاستهای اصلی دولت واگذاری کارها به مردم است، به عبارتی کارهایی را که مردم می‌توانند انجام دهند باید به آنها واگذار شود.
"محمد سلیمانی" روز چهارشنبه در همایش "سراسری بهینه‌سازی مخابرات ایران" ، یکی از ویژگیهای ارزیابی مدیران را رضایت مردم از خدمات آنها دانست و گفت: با توجه به اینکه مخابرات در خانه‌های مردم حضور پیدا می‌کند این تعامل و ارتباط باید به صورت مفید باشد تا مردم از خدمات مخابرات راضی شوند.
وی با تاکید بر تقویت بخش خصوصی ، افزود : متاسفانه در برنامه سوم توسعه به امر خصوصی‌سازی توجه کافی نشده و باید در برنامه چهارم توسعه و برنامه چشم‌انداز بیست ساله، تقویت بخش خصوصی با اصول صحیح انجام شود که منفعت ملت و کشور را به دنبال داشته باشد.
وزیر ارتباطات ، تحقیقات و پژوهش را در مخابرات امری لازم دانست و افزود:حضور مرکز تحقیقات در هر یک از بخشهای مخابرات ضروری است ، چرا که باید پشتوانه تصمیمات مدیران تحقیق و پژوهش باشد.
سلیمانی در ادامه گفت: تدابیر اتخاذ شده در دولت در این جهت است که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هم ، نقش سیاستگذاری و اجرا داشته باشد و هم نظارت بر بخش خصوصی و دولتی را اعمال کند.
وی با اشاره به تغییرات سریع در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:

باید با دانشگاهها ارتباط تنگاتنگ داشته باشیم تا بتوانیم اطلاعات خود را بر اساس دانش دانشگاهیان به روز کنیم و زمینه جذب فناوری‌های جدید را ایجاد کنیم.

  • ۸۴/۱۱/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">