ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

واگذاری یک میلیون خط تلفن همراه در ماه

| سه شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۸۷، ۰۳:۲۱ ب.ظ | ۰ نظر

وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات گفت: احداث شبکه فیبر نوری در کشور در سه سال اخیر دو برابر شده است.

به گزارش (ایسنا)، محمد سلیمانی با اعلام اینکه 121هزار کیلومتر شبکه فیبر نوری در کشور وجود دارد خاطرنشان کرد: این میزان در سه سال گذشته 60هزار کیلومتر در کشور بوده است که از رشد دو برابری برخوردار شده است.

وی با اشاره به اینکه جشن تکمیل ارتباطات مخابراتی روستایی در کلیه استان‌ها برگزار خواهد شد افزود: تکمیل ارتباطات مخابرات روستایی یک منطقه در خاورمیانه بی‌نظیر است.

او با بیان اینکه ماهانه یک میلیون خط تلفن‌ همراه در سه سال اخیر در کشور واگذار می‌شود اظهار کرد: از هفت میلیون مشترک تلفن همراه در سه سال گذشته هم اکنون این میزان از 45میلیون مشترک نیز فراتر رفته است.

وی که در جشن تکمیل ارتباطات روستایی مخابرات مازندران در روستای ازباران سخن می‌گفت با اعلام اینکه کشور در سال‌های اخیر با رشد قابل ملاحظه‌ای رو به رو بوده است افزود: توزیع اعتبارات در کشور متعادل شده که با سال‌های گذشته قابل مقایسه نیست.

سلیمانی با بیان اینکه تحریم‌های ایجاد شده بر علیه کشور مختص پس از انقلاب نیست یادآور شد: بلکه در 200سال اخیر نیز با حضور استکبار در ایران شاهد بروز محرومیت‌های چشمگیری در کشور بودیم اما با ایجاد فضای کار و تلاش عقب افتادگی‌های کشور در زمان کوتاهی جبران خواهد شد.

او با اشاره به پرتاب ماهواره امید تصریح کرد: حضور نسل سوم و چهارم در صحنه‌های علمی کشور نشان داد که این نسل نیز در زمان خود انقلابی دیگر به وجود آورده است.

وی با بیان اینکه کشورهای سلطه‌گر از هیچ توطئه‌ای بر علیه ایران فروگذار نکرده‌اند یادآور شد: ملت ایران با تلاش و نوآوری، پایداری در نقاط ضعفی که دشمن آن را نشانه گرفته بود ایجاد کردند.

وزیر ارتباطات به حضور رئیس جمهور در قاره آفریقا اشاره کرد تصریح کرد: استقبال مردم کشورهای آفریقایی از رئیس جمهور ایران نشان داد که عزت مردم این کشور در جهان نهادینه شده است.

به گزارش ایسنا، وزیر ارتباطات با بیان اینکه بسیاری از ملت‌های منطقه خود را مدیون آزادی‌خواهی ملت ایران می‌دانند خاطرنشان کرد: ایران کشوری تمدن‌ساز، مردم‌ساز و تاثیرگذار در منطقه است و مردم آن نیز در جهت تعالی و رشد بشریت تلاش می‌کنند.

  • ۸۷/۱۲/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">