ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وایمکس مبین نت از اول تیرماه کشوری می شود

| دوشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۰۲:۱۷ ب.ظ | ۱۹ نظر

شرکت مبین نت که با پرداخت 106 میلیارد تومان به دولت توانست پروانه اپراتور سراسری وایمکس را از آن خود کند اینترنت پرسرعت بی سیم را از اول تیر ماه در 30 مرکز استان کشور راه اندازی می کند.

به گزارشمهر، وایمکس سیستم دیجیتال ارتباط بی سیم است که با استفاده از منطقه بسیار وسیع تحت پوشش دکلهای وایمکس کل شهر و شهرکهای صنعتی و مناطق راهبردی را پوشش می دهد و اینترنت پرسرعت را برای سازمانها، موسسات و شرکتهای تجاری و همچنین منازل مسکونی و تمامی افراد در هر نقطه ای از مکانهای تحت پوشش فراهم می آورد به طوری که کاربر قادر خواهد بود در هر لحظه حتی در شهرهای دیگر تحت پوشش توسط رایانه اش به اینترنت پرسرعت متصل شود.

اپراتور سراسری وایمکس مبین نت در فاز اول موفق به نصب 700 سایت Bts برای سرویس دهی به مشترکان شده و در برخی مناطق نیز که امکان هم مکانی وجود دارد از آنتنهای نصب شده اپراتورهای تلفن همراه به طور مشترک استفاده خواهد کرد.

این اپراتور در فاز اول، اینترنت پرسرعت بی سیم را در 30 مرکز استان از اول تیرماه اجرایی خواهد کرد که در این فاز، تمامی مشترکان تجاری و خانگی می توانند از این سرویس استفاده کنند.

مدیرعامل مبین نت پیش از این با تاکید بر انجام مراحل نهایی راه اندازی سرویس وایمکس به صورت همزمان در کل کشور به مهر گفته بود که شبکه در حال تکمیل شدن است و به زودی اینترنت پرسرعت بی سیم در اختیار تمامی هموطنان قرار می گیرد.

طبق آخرین اخبار، شرکت مبین نت که اسفندماه سال 87 پروانه فعالیت اپراتور سراسری وایمکس را از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دریافت کرده است 40 درصد سهام خود را به شرکت مخابرات ایران فروخته است.

  • ۸۹/۰۲/۲۰

نظرات  (۱۹)

انشالله در کارشان موفق باشند ولی فعلا سایت خودشان را فعال کنند تا مردم بتوانند ارتباط برقرار کنند بعدش خدا کریمه
اگر امکان استفاده از اینترنت در حال حرکت فراهم شود عالی است
فعلا که فقط حرفه بقول دوستمان سایت خودشانرا فعال کنند
با عرض سلام.می خاستم بدونم که در اذربایجان غربی کی فعلا خواهد شد یا اصلا فعلا هست؟؟؟!!
مهم اینه که دارای قیمت مناسب باشه و با پهنای باند بالا در اختیار مردم قرار بگیره
ایا وایمکس مبین نت در شهرستان ماهخنشان از توابع استان زنجان نیز راه اندازی می شود
باباسایتشون رو فعال کنن کافیه
سلام من از کیاکلا هستم کافی نت دارم شما را به خدا به من اینترنت وایمکس بدید ومن رو راهنمای کنید
106 میلیارد دادن اما اطلاعات تو سایت ندارند بذارن
saytetun kei fal mishe?????????????/
  • میثم قلی ÷ور
  • سلام خیلی ممنون از تمتم تلاشتون من میثم قلی ÷ور هستم از شهر نکا روستای زرندین سفلی آیا واسه روستای ما هم برنامه وایمکس دارین متشکرم راهناماییم کنید
    آقا یه فکری هم به حال روستاها و شهرهای کوچک بندازی که انترنت اصلا ندارن حتی همون دایل اپ رو هم که راه می ندازن سه برابر شهرها براشون هزینه داره جیگر
    وایمکس ایرانسل شامل استان جهار محال بختیاری نیز میشود
    سلام. می خاستم بدونم فرق این وایمکس با وایمکس اصلی که توسط ایرانسل ارائه می شه چیه؟ و قیمت مودم وای فایش چنده؟
  • ابراهیم استادی
  • سلام از قدیم کفتند آفتابه لگن هفت دست شام ونهار هیچی ! من از زمانی که وایمکس امده کلیه نقشه ها ی پوششی آنها را دنبال کردم ( هم ایران سل و مبین نت) تا حالا هیچ تغییر نداشته توسه انها هم حرکت لاکپشتی است در دنیای امروز حرکت و توسعه تکنولوِی مانند سرعت نور عمل میکند ولی در میهن عزیز ما ایران از حرکت لاکپشت هم کند تر است وقتی در جهان صحبت از نسل چهارم ارتباطات به عمل می آید ما هنور در عمل توی نسل اولش هم ماندیم نمونه اش اینترنت پر سرعت مافوق صوت GPRS همراه اول و ایراسل است که صد رحمت به دیال آپ فقط حقه آنها این است که جیب مردم را خالی کنند باشد که ببینیم روزی را که اینترنت ازطریق فیبر نوری به خانه های مردم راه پیدا کند نه وعده های توخالی مسئولین ؟!
    آخ جوووووووون!هوووووورا!یوووهوووووو!چقدر همه امکانات!فشار آوردن
    با سلام نزدیک به شش ماه است که اشتراک شش ماهه از مبین نت دارم. لطفا" راهنمائی نمائید چطور می توانم اشتراک خود را تمدید کنم . متشکرم
    ooooooooooooooooooooooooooooooooK
    با سلام . پوشش دهی کامل شهر رشت کی به اتمام میرسه.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">