ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ورود بورس به گوشی‌های تلفن همراه

| يكشنبه, ۳ مرداد ۱۳۸۹، ۰۷:۰۹ ب.ظ | ۰ نظر

متن سامانه بورس همراه تا دو ماه دیگر توسط مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) از شرکت‌های زیر مجموعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران راه اندازی می‌شود.

به گزارش سازمان گسترش، این سامانه با هدف ارائه اطلاعات و خدمات در خصوص بازار بورس و سرمایه به کاربران موبایل راه اندازی می شود.

با راه اندازی این سامانه، کاربران قادر خواهند بود با انجام تنظمیات مورد نظر در نرم افزار موبایل در دوره های مشخص شده اطلاعات متنوعی را به صورت خودکار در تلفن همراه خود دریافت کنند.

کلیه اطلاعات مربوط به بازار شامل انواع شاخص ها و نمایه های بازار، اطلاعات مربوط به سهام یک یا چند شرکت خاص مانند تعداد سهام و تاریخ پذیرش آنها، قیمت آغازین، قیمت پایانی، نسبت قیمت ها، ارزش بازار از جمله مواردی است که از طریق این سامانه قابل مشاهده است.

تاکنون نسخه هایی از این سامانه که به درخواست سازمان بورس اوراق بهادار در دستور کار مگفا قرار گرفته، به این سازمان ارائه شده و قرار است تا مهر ماه نسخه نهایی آماده آن شود.

  • ۸۹/۰۵/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">