ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مشاور مدیرعامل‌ تالیا گفت: با ورود حدود نیم میلیون کارت شارژ تالیا به بازار، نیاز مشترکان تا دو ماه آینده تامین خواهد شد.
«ابوالفضل شاکری» در گفت‌وگو با (ایسنا)، اظهار داشت: به دنبال کمبود کارت‌های شارژ 10 هزار تومانی تالیا در بازار در هفته‌های گذشته، حدود 673 هزار قطعه کارت شارژ 10 ، 20 و 40 هزار تومانی در شبکه‌ی سیم کارت‌های اعتباری فعال و از بعد از ظهر چهارشنبه وارد بازار شد.
وی افزود: بر اساس نیاز سنجی‌های صورت گرفته در بازار ‌و این که بیشتر مشترکان متقاضی کارت‌های شارژ 10 هزار تومانی یا قرمز رنگ بودند، حدود 75 تا 80 درصد توزیع کارت‌های شارژ به این نوع کارت اختصاص یافت و 512 هزار کارت شارژ 10 هزار تومانی وارد بازار شد.
وی ادامه داد: با توجه به این که کارت‌های شارژ 40 هزار تومانی یا زرد رنگ تالیا با وجود شارژ رایگان و این که از قبل هم در بازار وجود داشته و متقاضی کمتری نسبت به کارت‌های 10 هزار تومانی دارد، تعداد 17 هزار از این نوع کارت و 144 هزار کارت آبی رنگ یا 20 هزار تومانی نیز وارد بازار شد.
وی تصریح کرد: با این توزیع می‌توان انتظار داشت کارت‌های شارژ تالیا تا دو ماه آینده،‌ هیچ کمبودی در بازار نداشته باشند، چرا که تقریبا به ازای هر مشترک، دو کارت شارژ در شبکه فعال شده است.
مشاور مدیر عامل تالیا با بیان این که در تلاش هستیم تا تعداد پنج هزار و 300 نمایندگی تالیا در سطح شهر طی روز‌های آینده به 10 هزار نمایندگی افزایش یابد، افزود: با جبران کمبود کارت‌های شارژ 10 هزار تومانی در بازار و افزایش نمایندگی‌های تالیا، در جهت ساماندهی نحوه‌ی توزیع کارت‌های تالیا در بازار و رفاه حال مشترکان عمل خواهیم کرد.
گفتنی است؛ قیمت مصوب کارت قرمز تالیا، با اعتبار 30 روز، 10 هزار و 600 تومان و قیمت کارت شارژ آبی با اعتبار 70 روز، 21 هزار و 200 تومان و قیمت کارت شارژ زرد با اعتبار 150 روز، 42 هزار و 400 تومان می‌باشد.

  • ۸۴/۱۰/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">